Сучасні проблеми філософії освіти в контексті традицій та інновацій
Ключові слова:
філософія освіти, традиція, інновації, глобалізація, модернізація.
Анотація
Досліджуються радикальні зміни в системі освіти, що відбуваються як відповідь на виклики глобальних і локальних чинників сучасної епохи й охоплюються поняттями «модернізація» та «інновація». Проаналізовано зв'язок і взаємну обумовленість глобальних проблем сучасності та кризи освіти. Доведено, що для успішного подолання кризи важливу роль може мати її філософське осмислення та нова освітня парадигма. Визначено, що в онтологічному відношенні філософія освіти є філософією людини і одночасно її способом буття в універсумі культури в контексті модернізації освітньої галузі України
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. [Електр. ресурс] –: http: // www.mon.gov.ua/
Вандышев В.Н. Философия. Коммуникация. Истина (Философские эссе): Монографія / В.Н. Вандышев, В.С. Сломский. – Суми: Вид-во СумДУ, 2009. – 216 с.
Губерський Л. В., Андрущенко В. П. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / Сучасна українська філософія: традиції, тенденції, інновації : збірник наукових праць / відп. ред. А. Є. Конверський, Л. О. Шашкова. – К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. – 303 с.
Деминг У. Э. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / У. Эдвард Деминг — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 370 с.
Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті / С.Ф. Клепко – Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с.
Нив Р. Генри. Пространство доктора Деминга: принципы построения устойчивого бизнеса / Генри Р. Нив. Пер. с англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 370 с. Научные редакторы Ю. Адлер, Ю. Рубаник, В. Шпер.
Чекаль Л.А., Гейко С.М., Горбатюк, та ін.. Філософія освіти. – Київ-Ніжин: Вид. Лисенко М.М., 2014. – 264 с.
Вандышев В.Н. Философия. Коммуникация. Истина (Философские эссе): Монографія / В.Н. Вандышев, В.С. Сломский. – Суми: Вид-во СумДУ, 2009. – 216 с.
Губерський Л. В., Андрущенко В. П. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / Сучасна українська філософія: традиції, тенденції, інновації : збірник наукових праць / відп. ред. А. Є. Конверський, Л. О. Шашкова. – К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. – 303 с.
Деминг У. Э. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / У. Эдвард Деминг — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 370 с.
Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті / С.Ф. Клепко – Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с.
Нив Р. Генри. Пространство доктора Деминга: принципы построения устойчивого бизнеса / Генри Р. Нив. Пер. с англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 370 с. Научные редакторы Ю. Адлер, Ю. Рубаник, В. Шпер.
Чекаль Л.А., Гейко С.М., Горбатюк, та ін.. Філософія освіти. – Київ-Ніжин: Вид. Лисенко М.М., 2014. – 264 с.
Цитовано
Як цитувати
Савицька, І. М. (1). Сучасні проблеми філософії освіти в контексті традицій та інновацій. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», 125-129. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/5866
Номер
Розділ
ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ І ОСВІТИ