Екологічна складова світоглядної підготовки фахівців-аграріїв

  • І. В. Книш Сумський національний аграрний університет
Ключові слова: ноосферне мислення, екологічна свідомість, екологічна освіта, екологічне вихо- вання, постнекласика, парадигма, екологія.

Анотація

У статті розглядається феномен освітнього дискурсу та його роль у процесі підготовки фахівців-аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти. При цьому, на нашу думку, саме екологічна освіта має відображати нерозривність зв’язку між суспільством та природою, між гуманітарними та природничими знаннями, та має стати процесом здобування, з одного боку, знань про навколишнє середовище, а з іншого – про екологічні проблеми, передбачення їх негативних наслідків, необхідності та можливості їх вирішення у разі виникнення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

І. В. Книш, Сумський національний аграрний університет
канд. філос. наук, доцент,

Посилання

Вандышев В. Н. Философия. Экскурс в историю учений и понятий. – Суми: ВВП “Мрія-1” ЛТД, 1996. – 316 с.

Вандишев В. М. Філософія. Екскурс в історію вчень і понять: Навчальний посібник – К.: Кондор, 2005. – 474 с.

Кремень В. Г. Філософія освіти XXI століття / В. Г. Кремень // Освіта України. – 2002. – 28 грудня. – С. 102-103.

Кремень В. Г. К обществу знаний – через совершенствование системы образования / В. Г. Кремень // Социально-экономические проблемы информационного общества. – Сумы: ИТД “Университетская книга”, 2005. – С. 34–48.

Огнев’юк В. О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку / В. О. Огнев’юк. – К.: Знання України, 2003. – 448 с.

Поздняков В. М. Наука і освіта в ноосферній концепції В. І. Вернадського: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.02 / Київський національний ун-т ім. Т. Шевченка / В. М. Поздняков. – К., 2006. – 19 с.

Пустовіт Г. П. Теоретико-методологічні основи екологічної освіти та виховання учнів 1-9 класів у позашкільних освітніх установах: Автореф. дис. док. пед. наук: 13.00.07 / Тернопільський національний ун-т ім. В. Гнатюка / Г. П. Пустовіт. – Тернопіль, 2005. – 51 с.

Романенко М. І. Філософія освіти. Постнекласична філософсько-освітня парадигма: історичний генезис, теорія, напрями концептуалізації: Монографія / М. І. Романенко. – Дніпропетровськ: Вид-во “Промінь”, 2001. – 180 с.
Цитовано
Як цитувати
Книш, І. В. (1). Екологічна складова світоглядної підготовки фахівців-аграріїв. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», 105-109. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/5861
Розділ
ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ І ОСВІТИ