ВЗАЄМОДІЯ СИНЕРГЕТИКИ ТА ПЕДАГОГІКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

  • Т. В. Кичкирук Національний університет біоресурсів і природокористування України (Київ)
Ключові слова: синергетика, нелінійне мислення, освіта, педагогіка.

Анотація

В статті розглядається сучасний перехідний стан педагогіки – від класичної до нелінійної та
можливості плідного використання принципів синергетики для вирішення ряду педагогічних
питань.

Кичкирук Т.В. Взаимодействие синергетики и педагогики: проблемы и перспективы. В
статье рассматривается современное переходное состояние педагогики – от классической до
нелинейной, а так же возможности плодотворного использования принципов синергетики для
решения ряда педагогических вопросов.
Ключевые слова: синергетика, нелинейное мышление, образование, педагогика

Kichkiruk T.V. The interaction of synergetics and pedagogies: problems and perspectives. The
modern transition situation of pedagogics from classical to nonlinear and possibicities of effective use of
synergetics principles for solution of pedagogical tasks are reviewed in the article.
Key words: synergetics, non-cinear thinking, education, pedagogics

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-05-11
Цитовано
Як цитувати
Кичкирук, Т. В. (2015). ВЗАЄМОДІЯ СИНЕРГЕТИКИ ТА ПЕДАГОГІКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (995). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2438
Розділ
ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА