ЦІННІСТЬ СПРИЙНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК АСПЕКТ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В СУЧАСНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ

  • В. В. Опанасюк Сумський державний університет
Ключові слова: особистість, образ, цінність, самореалізація, комунікативна культура, сучасна комунікативна культура

Анотація

Розглянуто феномен самореалізації в сучасній комунікативній культурі. Побудовано моделі
сприйняття особистості в процесі самореалізації. Проаналізовано фактори та механізм
сприйняття особистості як цінності на етапі цілепокладання. 

Опанасюк В.В. Ценность восприятия личности как аспект самореализации в
современной коммуникативной культуре. Рассмотрено феномен самореализации в
современной коммуникативной культуре. Построено модели восприятия личности в процессе
самореализации. Проанализировано факторы и механизм восприятия личности как ценности на
этапе целеполагания.
Ключевые слова: личность, образ, ценность, самореализация, коммуникативная культура,
современная коммуникативная культура

Valentina V. Opanasyuk. Value of perception of the person as aspect of self-realization in
modern communicative culture. A self-realization phenomenon in modern communicative culture is
considered. Models of perception of the person in the course of self-realization is constructed. Factors
and the mechanism of perception of the person as values at a purpose formation are analyzed.
Keywords: person, image, value, self-realization, communicative culture, modern communicative
culture

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

В. В. Опанасюк, Сумський державний університет
канд. політ. наук

Опубліковано
2015-05-11
Цитовано
Як цитувати
Опанасюк, В. В. (2015). ЦІННІСТЬ СПРИЙНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК АСПЕКТ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В СУЧАСНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (995). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2422
Розділ
ФІЛОСОФІЯ ДОБИ ГЛОБАЛІЗМУ, ПОСТМОДЕРНУ Й ІНФОРМАТИЗАЦІЇ