ЛІТУРГІЯ ІМЕНІ ТА ЛІТУРГІЯ ТІЛА. НОМІНАЛІСТИЧНІ ТА КОРПОРАТИВНІ АСПЕКТИ ПРАВОСЛАВНОЇ ЛІТУРГІЇ В КОНТЕКСТІ ЇХ ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ ДЕМОКРАТІЇ

  • Денис Русланович Бакіров аспірант, викладач кафедри теорії культури і філософії науки філософського факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0003-1684-653X
Ключові слова: Християнська Церква, літургія, імяслав'я, євхаристія, філософія мови, політичне представництво, корпоратизм, еклезіологія, літургійна теологія, православ'я

Анотація

Це дослідження спрямоване на визначення концепції політичного представництва в контексті літургійної теології. Представництво - це дія, що робить іншого присутнім. "Faithful" представництво вимагає бути доторкнутим і зміненим розумовою діяльністю представленого. Це досягається за допомогою спілкування. "Name " - це слово, яке залучає осіб до подальшого обміну словами. Це тривалий вплив іншої комунікативної дії в моєму житті. Підтримка спілкування забезпечується звертанням одне до одного за їх "іменем" та таким чином запрошуємо одне одного до подальшої розмови. "To hallow the name" означає дозволяти іншій особі залишатися зі мною не лише як іменна присутність "імені", але й як вплив на мене всього, що "іде з іменем" - тягарі та борги, слава та погана слава, гріх та покарання. "To hallow the name" - це перехід до тілесної спільності з тим, на кого вказує ім'я. У цьому випадку воно призводить до "взаємного проживання" та "взаємного свідчення" - відношення, в якому сторони можуть говорити одне одному "Я - це ти, а ти - це я". У цій статті я припускаю, що "свячення імені" та "ламання хліба" становлять діалектику спільноти, складеної з номіналістичної літургії "слова" та корпоративної літургії "хліба".. "Літургія слова" - це обмін іменами - вірні отримують вчення, слово Боже, та святкують Ім'я Бога, обмін, що завершується хрещенням у Ім'я Бога (отриманням справжнього нового імені вірних) та "літургія хліба" - це обмін "тим, що іде з іменем" вірні позбуваються гріха, який іде з іменем Адама, та отримують бессмертя, яке асоціюється з Ім'ям Єгови, обмін, вершина якого - Євхаристія, наше прийняття Тіла Бога та Бога, який приймає нас у Своє Тіло. Я стверджую, що ця напруга між літургією імені та тіла може прояснити напругу між номіналістичними та корпоративними аспектами представництва в сучасних представницьких демократіях.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Philosophy and Theology, 79:3, 2018. pp. 251-260, DOI: 10.1080/21692327.2017.1401952 (In English).

Bergem, Ragnar M. “When We Fail to Understand Ourselves: Reflections on Theology in the Crisis of Representation”. DOI: 10.52629/stk.v98i2.24618. November 2022. Svensk Teologisk Kvartalskrift 98(2): 2022. pp. 89-106. (In English).

Harris, Michael D. "Christological Name Theology in three Second Century communities" Dissertations (2009 -). 2013. Paper 270. http://epublications.marquette.edu/dissertations_mu/270. (In English).

Hjälm, Michael. Liberation of the Ecclesia: The Unfinished Project of Liturgical Theology. Södertälje: Anastasis Media AB. 2011. 336 p. (In English).

Jensen, Robin. Living Water: Images, Symbols, and Settings of Early Christian Baptism, BRILL. 2010. 333 p. (In English).

Justin Martyr. Dialogue with Trypho the Jew, lxxxix; ANF, 1:244; Dialogue avec Tryphon, ed. and trans. by Georges Archambault, 2 vols (Paris: Librairie Alphonse Picard). 1909. 340 p. (In English).

M. Andrieu and P. Collomp. ‘Fragments sur papyrus de l’anaphore de saint Marc’, Revue des sciences religieuses 8 , 1928. pp. 489–515 (In English).

McKinion, Steve, ed. Life and Practice in the Early Church: A Documentary Reader. N.p.: NYU Press. 2001. 189 p. (In English).

R. C. D. Jasper and G. J. Cunming (eds). Prayers of the Eucharist: Early and Reformed, New York: Pueblo Publishing, and subsequent reprints, Collegeville: Liturgical Press. 1980. 314 p. (In English).

Schmemann, A. Problems of Orthodoxy in America, Part I: The Canonical Problem. Orthodox Christian Information Center. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/schmem_canon.aspx. St Vladimir’s Theological Quarterly, Vol. 8, No. 2, 1964. pp. 67-86. (In English).

Schmemann, A. Problems of Orthodoxy in America, Part II: The Liturgical Problem. Orthodox Christian Information Center. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/schmem_canon.aspx. St Vladimir's Theological Quarterly 8 (1964), 1964. pp. 164-185. (In English).

Schmemann, A. Problems of Orthodoxy in America, Part III: The Spiritual Problem. Orthodox Christian Information Center. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/schmem_canon.aspx. St Vladimir's Theological Quarterly (1965), pp. 1965. 171-193. (In English).

Spinks, Bryan D. Do this in Remembrance of Me: The Eucharist from the Early Church to the Present Day. N.p.: SCM Press. 2013. 536 p. (In English).

Williams, Rowan. "Dialectic and Analogy: A Theological Legacy." The Impact of Idealism: The Legacy of Post-Kantian German Thought. By Nicholas Boyle and Liz Disley. Ed. Nicholas Adams. Cambridge: Cambridge UP, 2013. 274-92. Print. (In English).

Williams, Rowan. 'Creation, Creativity, and Creatureliness: The Wisdom of Finite Existence', in Brian Treanor, Bruce Benson, and Norman Wirzba (eds), Being-in Creation: Human Responsibility in an Endangered World, Groundworks (FUP) (New York, NY, 2015; online edn, Fordham Scholarship Online, 21 Jan. 2016), https://doi.org/10.5422/fordham/9780823264995.003.0002, accessed 9 Aug. Pp. 23-36. (In English).

Williams, Rowan. 'The Sadness of the King': Gillian Rose, Hegel, and the Pathos of. Reason. Telos 173 2015.: pp. 21–2, doi:10.3817/1215173021. (In English).

Williams, Rowan. The Tragic Imagination. Oxford University Press. 2016. 178 p. (In English).

Williams, Rowan. Christ the Heart of Creation. Bloomsbury Press. London. 2018. 304 p. (In English).

Williams, Rowan. Holy Folly and the Problem of Representing Holiness: Some Literary Perspectives. Journal of Orthodox Christian Studies 1(1), 2018. pp. 3-15. doi:10.1353/joc.2018.0001. (In English).

Williams, Garry J. Penal substitutionary atonement in the Church Fathers. Evangelical Quarterly 83.3, 2011. pp. 195–216. (23 p.) (In English)

Опубліковано
2022-12-28
Цитовано
Як цитувати
Бакіров, Д. Р. (2022). ЛІТУРГІЯ ІМЕНІ ТА ЛІТУРГІЯ ТІЛА. НОМІНАЛІСТИЧНІ ТА КОРПОРАТИВНІ АСПЕКТИ ПРАВОСЛАВНОЇ ЛІТУРГІЇ В КОНТЕКСТІ ЇХ ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ ДЕМОКРАТІЇ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (66), 31-38. https://doi.org/10.26565/2306-6687-2022-66-04