Філософська медіаантропологія: предмет і стратегії

  • Д. В. Петренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: медіаантропологія, технічне, чуттєвість, аудіальність, медіальність.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню філософських стратегій сучасної медіаантропології. Проблема «людина і медіа» аналізується в контексті більш широкої проблеми «людина і техніка», що дозволяє розглядати медіаантропологію в контексті філософської антропології техніки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Д. В. Петренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
к. філос. н, доц. каф. теорії культури і філософії науки
Цитовано
Як цитувати
Петренко, Д. В. (1). Філософська медіаантропологія: предмет і стратегії. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (1142), 128-132. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2199
Розділ
ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА