ДИСКУРС НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ VS ДИСКУРС ОСВІТНЬОГО ПІЗНАННЯ

  • П. В. Матвієнко Інститут вищої освіти АПН України (Київ)

Анотація

Проаналізовано різницю між пізнанням, яке здійснюється наукою – первинним
дослідженням об’єктів, явищ та процесів світу (науково-дослідницьке) та пізнанням у межах
освіти – пізнанням картини світу, яка вже була утворена у колективному досвіді (освітнє).

Проанализировано различие между познанием, которое осуществляется наукой –
первичным исследованием объектов, явлений и процессов мира (научно-исследовательское) и
познанием в образовании – познанием картины мира, которая уже была создана в коллективном
опыте.

This paper concerns the differences between knowledge, which is carried out by science - the
primary study objects, phenomena and processes of the world (research) and knowledge in education -
knowledge of the world picture, which has already been established in the collective experience.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Huxley T.H. Science and Education; essays –New York: Greenwood Press, 1968. - x, 451 p.

2. Tolstoi D. Bericht AN Seine Majestät den Kaiser über den Zustand des Unterrichtswesens im Jahre 1871 erstaitet
vom Minister der Volksaüfklärühg – St. Petersburg: Röttger & Schneider Buchdruckerei, Newsky-рrosp. No.5. –
1873. 112 s.

3. Штанько В.И. Философия и методология науки. Учебное пособие для аспирантов и магистрантов
естесвеннонаучных и технических вузов. Харьков: ХНУРЭ, 2002. – с.292.

4. Малик І.В. Філософський дискурс технократизму в освітніх концепціях ХХІ століття: Дис... канд. наук:
09.00.10 – Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. 2008.

5. Грехнёв В.С. Чувственное и рациональное в развитии образования // Доклады российских участников
XXII Всемирного философского конгресса, секция 37 Философия образования –Сеул, 2008.

6. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський
колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. –
384 с.
Цитовано
Як цитувати
Матвієнко, П. В. (1). ДИСКУРС НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ VS ДИСКУРС ОСВІТНЬОГО ПІЗНАННЯ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», 1(940). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2010
Розділ
ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА