ДИСКУРС НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ VS ДИСКУРС ОСВІТНЬОГО ПІЗНАННЯ
Анотація
Проаналізовано різницю між пізнанням, яке здійснюється наукою – первинним
дослідженням об’єктів, явищ та процесів світу (науково-дослідницьке) та пізнанням у межах
освіти – пізнанням картини світу, яка вже була утворена у колективному досвіді (освітнє).
Проанализировано различие между познанием, которое осуществляется наукой –
первичным исследованием объектов, явлений и процессов мира (научно-исследовательское) и
познанием в образовании – познанием картины мира, которая уже была создана в коллективном
опыте.
This paper concerns the differences between knowledge, which is carried out by science - the
primary study objects, phenomena and processes of the world (research) and knowledge in education -
knowledge of the world picture, which has already been established in the collective experience.
Завантаження
Посилання
2. Tolstoi D. Bericht AN Seine Majestät den Kaiser über den Zustand des Unterrichtswesens im Jahre 1871 erstaitet
vom Minister der Volksaüfklärühg – St. Petersburg: Röttger & Schneider Buchdruckerei, Newsky-рrosp. No.5. –
1873. 112 s.
3. Штанько В.И. Философия и методология науки. Учебное пособие для аспирантов и магистрантов
естесвеннонаучных и технических вузов. Харьков: ХНУРЭ, 2002. – с.292.
4. Малик І.В. Філософський дискурс технократизму в освітніх концепціях ХХІ століття: Дис... канд. наук:
09.00.10 – Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. 2008.
5. Грехнёв В.С. Чувственное и рациональное в развитии образования // Доклады российских участников
XXII Всемирного философского конгресса, секция 37 Философия образования –Сеул, 2008.
6. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський
колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. –
384 с.