КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ПОЛЕ СОЦІАЛЬНОГО ПРОСТОРУ

  • Я. О. Шаталова
Ключові слова: соціальний простір, поле, корпоративна культура, цінності, субкультура

Анотація

В статті робиться спроба розглянути корпоративну культуру як поле соціального простору. Спираючись на ідеї П. Бурдьє, корпоративну культуру визначено як поле соціального простору, що має комплексний характер і виступає єдністю певних принципів, цінностей, правил поведінки, діяльності, гри членів корпорації і, як наслідок, – складовою стратегії досягнення корпорацією успіху на ринку. Як поле соціального простору корпоративна культура має власну структуру, правила, специфічні закономірності та логіку функціонування. Корпоративна культура є специфічною системою відносин різних субкультур у корпорації, що зумовлені структурно і функціонально.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Браун В. Об опасности неолиберализма и кризисе демократии : [электронный ресурс] / Венди Браун ; [пер. с англ.]. – Режим доступа : http://s357a.blogspot.com/2015/05/blog-post_13.html.

Браун В. Разрушая демократию: ре-конституирование государства и субъекта неолиберализмом : [электронный ресурс] / Венди Браун ; [пер. с англ.]. – Режим доступа : https://www.academia.edu/30911708/разрушая_демократию_ре конституирование_
государства_и_субъекта_неолиберализмом.

Бурдье П. Социология политики / Пьер Бурдье ; [пер. с фр. Н. А. Шматко]. – М. : SocioLogos, 1993. – 336 с.

Бурдье П. Социология социального пространства / Пьер Бурдье ; [пер. с фр. Н. А. Шматко]. – М. : Ин-т экспериментальной социологии ; СПб. : Алетейя, 2007. – 288 с.

Бурдье П. Формы капитала : [электронный ресурс] / Пьер Бурдье ; [пер. с фр. М. С. Добряковой]. – Режим доступа : http://bourdieu.name/bourdieu-forms-of-capital.

Виноградова Н. Л. Социальное пространство и социальное взаимодействие : [электронный ресурс] / Н. Л. Виноградова // Вестник ВГУ. Серия «Гуманитарные науки». – Воронеж : Воронежский гос. ун-т, 2005. – № 2. – Режим доступа : http://www.vestnik.vsu.ru/pdf/hyman/2005/02/vinogradova.pdf.

Докторович А. Б. Социальные действия, взаимодействия и отношения / А. Б. Докторович. – М. : Пространство и Время, 2012. – № 2. – С. 65–70.

Козлов И. И. Современные тенденции влияния организационных ценностей на индивидуальные ценности сотрудников : [электронный ресурс] / И. И. Козлов // Гуманитарные научные исследования. – 2014. – № 1. – Режим доступа : http://human.snauka.ru/2014/01/5487.

Кортен Д. Когда корпорации правят миром / Дэвид Кортен ; [пер. с англ.]. – СПб. : Агентство «ВиТ-принт», 2002. – 328 с.

Малинин Е. Д. Организационная культура: зарубежный опыт / Е. Д. Малинин // ЭКО: Экономика и организация промышленного производства. – 2002. – № 10. – С. 81–98.

Матвеев М. М. Теоретические основы концепции социоэкономического пространства / М. М. Матвеев // Вопросы инновационной экономики. – 2011. – № 5 (5). – С. 43–50.

Моргулець О. Б. Формальні і неформальні групи, їхня характеристика і роль в управлінні / О. Б. Моргулець // Менеджмент у сфері послуг : [навчальний посібник]. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 384 с.

Мотивация и организационная культура. Часть 2 : [электронный ресурс]. – Режим доступа : http://becmology.ru/blog/business/org_culture02.htm.

Музыченко В. В. Мастер-класс по управлению персоналом / В. В. Музыченко. – М. : ГроссМедиа ; РОСБУХ, 2009. – 322 с.

Рыбакова М. В. Организационная культура как фактор устойчивого развития / М. В. Рыбакова // Управление персоналом. – 2004. – № 2. – С. 221.

Ушкав К. М. Организационная культура: уровневая модель оценки / К. М. Ушкав // Директор школы. – 1995. – № 3. – С. 2–4.

Хасянова М. Г. Значение ценностей в корпоративной культуре / М. Г. Хасянова // Вестник Кемеровского гос. университета культуры и искусств. – 2013. – № 22-2. – С. 189–194.

Шейн Э. Х. Организационная культура и лидерство: построение, эволюция, совершенствование / Э. Х. Шейн ; [пер. с англ. С. Жильцов, А. Чех; под ред. В. А. Спивак]. – СПб. : Питер, 2002. – 335 с.

Raisons pratiques Sur la theorie de l’action / P. Bourdieu. – Paris : Seuil, 1994. – 251 p.

Siemens AG. Framework: Strategy : [electronic resourse] // Sustainability Report 2008. – Mode of access : https://www.unglobalcompact.org/system/attachments/3460/original/
COP.pdf?1262614901.
Опубліковано
2017-12-18
Як цитувати
Шаталова, Я. (2017). КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ПОЛЕ СОЦІАЛЬНОГО ПРОСТОРУ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії», (56), 62-67. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/philosophy/article/view/9947
Номер
Розділ
Статті