РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ

  • Ольга Ігорівна Рассказова
Ключові слова: соціальність учнів з особливими потребами, майбутній соціальний педагог, інклюзивна освіта, диференційована педагогічна практика, матриця оцінки соціальності учнів.

Анотація

У  статті  розкрито можливості  інклюзивної  освіти  у  вирішенні проблем дітей з особливими потребами щодо входження їх у соціальне  середовище; обґрунтовано провідну роль  соціального педагога  в розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти; висвітлено можливості педагогічної практики  в підготовці майбутніх фахівців; наведено відповідний методичний інструментарій. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Ігорівна Рассказова

кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри соціальної педагогіки комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Дементьев И. Работа школы с детьми группы риска [Текст]// Воспитание школьника. – 2000. – № 7 – С. 24.
2. Стандарти соціальних послуг . Збірка проектів документів. Книга І / Під ред. Сідєльнік Л.Л. – К.: Український фонд соціальних інвестицій, 2007 – 175 с.
3. Щербак С.І. Інтерсуб’єктивність і соціальність: дис. канд. філос. наук: 09.00.01 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 189 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Рассказова, О. (2015). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 170-177. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3574