РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ
Abstract
У статті розкрито можливості інклюзивної освіти у вирішенні проблем дітей з особливими потребами щодо входження їх у соціальне середовище; обґрунтовано провідну роль соціального педагога в розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти; висвітлено можливості педагогічної практики в підготовці майбутніх фахівців; наведено відповідний методичний інструментарій.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Дементьев И. Работа школы с детьми группы риска [Текст]// Воспитание школьника. – 2000. – № 7 – С. 24.
2. Стандарти соціальних послуг . Збірка проектів документів. Книга І / Під ред. Сідєльнік Л.Л. – К.: Український фонд соціальних інвестицій, 2007 – 175 с.
3. Щербак С.І. Інтерсуб’єктивність і соціальність: дис. канд. філос. наук: 09.00.01 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 189 с.
2. Стандарти соціальних послуг . Збірка проектів документів. Книга І / Під ред. Сідєльнік Л.Л. – К.: Український фонд соціальних інвестицій, 2007 – 175 с.
3. Щербак С.І. Інтерсуб’єктивність і соціальність: дис. канд. філос. наук: 09.00.01 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 189 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Рассказова, О. І. (2015). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 170-177. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3574
Section
Статті