Обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти
Abstract
У статті представлено результати застосування системного аналізу до процесу розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивного навчання. На основі авторського погляду на розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти, схарактеризовано суб’єкт та об’єкт даного процесу, визначено його мету та завдання, розкрито зміст та проаналі-зовано форми розвитку соціальності учнів. Наведений системний аналіз складає концептуальний рівень обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Глобчак В. Особистістно орієнтоване навчання і виховання молодших школярів на уроках у початковій ланці // Рідна школа, 2004. – № 4. – С. 19-20.
2. Мудрик А.В. Социальная педагогика: Учеб.для студ.вузов / под ред В.А. Сластерина. М.: Издательский центр «Академия», 199. – 184 с.
2. Мудрик А.В. Социальная педагогика: Учеб.для студ.вузов / под ред В.А. Сластерина. М.: Издательский центр «Академия», 199. – 184 с.
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Рассказова, О. І. (2015). Обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 173-183. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3265
Section
Статті