Становлення творчої особистості студентів туристичного фаху через індивідуальні та колективні форми навчання
Ключові слова:
туризм, індивідуальні та колективні форми навчання, творча особистість
Анотація
У статті проаналізовано форми організації професійної підготовки до творчої діяльності майбутніх фахівців туристичної сфери. Обґрунтовано, що індивідуальні й колективні форми організації навчання відповідно до певних етапів та з урахуванням індивідуальних особливостей тих, хто навчається, мають обиратися і дозуватися з метою їх найбільшої ефективності щодо мотивації та формування творчої діяльності, набуття професійних якостей, умінь і навичок. Запропоновано формування навчально-методичних комплексів на засадах збалансованості теоретичних курсів і практичних завдань.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Godovanyuk, T.L. (2010). Indy`vidual`ne navchannya u vy`shhy`j shkoli: Monograf [Individual learning in higher education: Monograph]. Ky’yiv: NPU im. M.P. Dragomanova, 159.
2. Kremen’, V.H., Il`yin, V.V/ (2012) Sy`nergety`ka v osviti: kontekst lyudy`nocentry`zmu: Monograf. [Synergetics in education context: humanocentrism; Monograph]. Ky’yiv: Pedagogichna dumka, 368.
3. Kul`tura i osvita faxivciv tury`sts`koyi sfery`: suchasni tendenciyi ta prognozy`(2005): Materialy` mizhn. nauk.- prakt. konferenciyi. [Culture and education in tourism areas: current trends and forecasts]. Ky’yiv: KUTEP, 656.
4. Novy`kova, V.I. (2006) Geografichne i kartografichne napovnennya students`ky`x tury`sts`ky`x regional`ny`x doslidzhen` [Geographical and cartography content of student tourism regional studies]. The problems of continuous geographical education and cartography, 6, 145.
5. Onkovy`ch, G. (2014) Naukova konferenciya, yak interakty`vna mediaosvitnya texnologiya [Scientific conference as interactive media-educational technology]. Higher education in Ukraine, 4, 85-93.
6. Tury`sty`chna osvita Ukrayiny` v yevropejs`komu vy`miri (2007): Materialy` mizhn. ukr.-pol. nauk. seminaru 21-24 travnya 2007 [Tourist education in Ukraine in European dimension]. Ivfno- Frankivs`k – Yaremche, 136.
2. Kremen’, V.H., Il`yin, V.V/ (2012) Sy`nergety`ka v osviti: kontekst lyudy`nocentry`zmu: Monograf. [Synergetics in education context: humanocentrism; Monograph]. Ky’yiv: Pedagogichna dumka, 368.
3. Kul`tura i osvita faxivciv tury`sts`koyi sfery`: suchasni tendenciyi ta prognozy`(2005): Materialy` mizhn. nauk.- prakt. konferenciyi. [Culture and education in tourism areas: current trends and forecasts]. Ky’yiv: KUTEP, 656.
4. Novy`kova, V.I. (2006) Geografichne i kartografichne napovnennya students`ky`x tury`sts`ky`x regional`ny`x doslidzhen` [Geographical and cartography content of student tourism regional studies]. The problems of continuous geographical education and cartography, 6, 145.
5. Onkovy`ch, G. (2014) Naukova konferenciya, yak interakty`vna mediaosvitnya texnologiya [Scientific conference as interactive media-educational technology]. Higher education in Ukraine, 4, 85-93.
6. Tury`sty`chna osvita Ukrayiny` v yevropejs`komu vy`miri (2007): Materialy` mizhn. ukr.-pol. nauk. seminaru 21-24 travnya 2007 [Tourist education in Ukraine in European dimension]. Ivfno- Frankivs`k – Yaremche, 136.
Як цитувати
Донцов, О. (1). Становлення творчої особистості студентів туристичного фаху через індивідуальні та колективні форми навчання. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (25), 28-31. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/9085
Номер
Розділ
Статті