Використання технік event-маркетингу у діяльності банків

Ключові слова: банки, маркетинг, безпека, банківський маркетинг, event-маркетинг, маркетингові стратегії

Анотація

У сучасних умовах маркетинг є основним інструментом взаємодій банків та їх клієнтів. Банківський маркетинг, завдяки своїм унікальним особливостям, є відокремленою галуззю в широкому спектрі маркетингу. У часи, коли банки передусім надають однакові послуги, конкуренція між ними значно зростає, що робить доцільним орієнтувати діяльність на максимальну орієнтованість на клієнта та застосування маркетингових концепцій. Мета цього дослідження полягає в вивченні теоретичних і методологічних засад та формулюванні практичних рекомендацій щодо підвищення маркетингової підтримки банків з метою поліпшення їх ефективної діяльності і створення діагностичної рамки для оцінки використання маркетингових інструментів. Для досягнення цієї мети були виконані наступні основні завдання: комплексне вивчення і синтез теоретичних засад event-маркетингу як інструмента банківського маркетингу в контексті глобалізації; аналіз маркетингової діяльності ПАТ «ПриватБанк» з подальшими рекомендаціями щодо вдосконалення управління його заходами з event-маркетингу. В сучасному контексті банки стикаються з різноманітними чинниками, включаючи наслідки фінансових криз, які знизили рівень довіри клієнтів до банківських установ. Отже, імператив полягає в оживленні іміджу українських банків та удосконаленні маркетингових стратегій, які охоплюють значну частину діяльності вітчизняних банківських установ. Ці імперативи стають все більш актуальними в контексті конкретних чинників, таких як обмеження цінової конкуренції на ринку банківських послуг, інтернаціоналізація економічних процесів, значна адопція продуктів іноземних банків в Україні та розповсюдження інформаційних технологій, які розширюють сферу операцій банківських установ та збільшують їх конкурентоздатність завдяки інноваційним маркетинговим стратегіям. Для вирішення нових викликів банки інтенсифікують свою маркетингову діяльність, зосереджуючи увагу на таких напрямках, як удосконалення банківських продуктів і послуг, розробка нових продуктів, розширення програм взаємовідносин з клієнтами, моніторинг діяльності конкурентів та формування маркетингової культури в організації. Маркетингові ризики банку є системними функціональними загрозами, які пов'язані з його позиціонуванням на ринковому середовищі, і ефективність функціонування банківських систем безпосередньо залежить від можливості оперативно реагувати на можливі загрози. Збір, обробка та аналіз інформації, що стосується попереднього досвіду маркетингової підтримки банківської діяльності, а також моніторинг і прогнозування загроз і показників, які впливають на банківську безпеку, входять до числа методів, які використовуються для забезпечення її операцій. У підсумку, використання технік event-маркетингу в банківській діяльності має надзвичайно важливе значення в сучасних умовах, де підвищена конкуренція та довіра клієнтів є ключовими питаннями. Ця робота надає можливість вдосконалити маркетингові стратегії, привернути увагу клієнтів та підвищити ефективність банківської діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Ольга Петриківа , Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

кандидат економічних наук, доцент

Крістіна Гордієнко , Університет Палацкого в Оломоуц

студентка бакалаврату

Посилання

Petrykyva, O. S., & Gordienko, K. Yu. (2021). Management of marketing risks of the bank. Economics, Accounting, Finance and Law in the Conditions of Globalization, 33-35. [in Ukrainian]

Picyk, K. V. (2016). Event marketing as a modern tool of consumer influence. Economic Sciences, 1, 145-148. [in Ukrainian]

Romanenko, L. F. (2004). Banking Marketing: Education. Manual. Kyiv: Center of Educational Literature. 344 p. [in Ukrainian]

Baranov, P. A. (2009). Bank marketing: peculiarities of advertising in commercial banks. Finance and Credit, 7, 12-13. [in Ukrainian]

Saliga, K. S., & Voronkova, O. M. (2018). Ensuring the Financial and Economic Security of Entrepreneurship: Training. Manual. Dnipro. 235 p. [in Ukrainian]

Rahman, M. S., & Mangushev, D. V. (2016). Marketing innovations as a means of improving banking services in Ukraine. "Economic" Series, 90, 51-63. [in Ukrainian]

Dibb, S., Simkin, L., Pride, W., & Ferrell, O. (2004). Marketing: Concepts and Strategies. Houghton Mifflin Co. 534 p.

Thompson, A. A., & Strickland, A. J. III. (1987). Strategic Management: Concept and Cases. 4th ed. University of Alabama, Business Publication Inc., Plano, Texas. 178-211.

Sadchikova, I. V., & Sadchikov, V. S. (2016). Conceptual principles of information and analytical provision of financial and economic security of the enterprise. Financial Studies, 1, 87-95. [in Ukrainian]

Staverska, T. O., & Shevchuk, I. L. (2017). Management mechanism for ensuring financial security of the enterprise. ZHTU. [in Ukrainian]

Bettinger, A. (1972). Fintech: a series of 40 time-shared models used at Manufacturers Hanover Trust Company. Interfaces, 2(4), 62–63.

Опубліковано
2023-12-28
Як цитувати
Петриківа , О., & Гордієнко , К. (2023). Використання технік event-маркетингу у діяльності банків. Фінансово-кредитні системи: перспективи розвитку, 4(11), 17-24. https://doi.org/10.26565/2786-4995-2023-4-02
Розділ
Банки сучасного та майбутнього