УРБАНОНІМИ МІСТ УКРАЇНИ ЯК МАРКЕР ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ НАСЕЛЕННЯ

  • Олексій Гнатюк Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: територіальна ідентичність, маркери територіальної ідентичності, урбаноніми, місцева географічна специфіка.

Анотація

Запропоновано методику використання урбанонімів міст у якості маркерів територіальної ідентичності населення, зокрема шляхи виявлення характеристичних урбанонімів на загальнонаціональному, макрорегіональному, регіональному та локальному рівнях в межах території України. Розкрито специфіку формування множини урбанонімів поселення. Виявлено регіональні відміни структури урбанонімів міст України та показано їх зв’язок з місцевою географічною специфікою. Виокремлено кластери міст України за структурою характеристичних урбанонімів, наведено їх основні параметри.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олексій Гнатюк, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
аспірант кафедри економічної та соціальної географії

Посилання

1. Hnatyuk О.М. Iyerarkhichna strukturovanist prostorovoyi identychnosti naselennya Ukrayiny // Ekonomichna ta socialna geografiya: naukovyj zbirnyk. – 2012. – Vyp. 2 (65). – S. 242-250.

2. Yesina Yu.G. Pokazateli identichnosti v regionalnoy kulture Francii (Vandeya, Russilyon): avtoref. dis.…kand. kulturol. nauk: 24.00.01; – Moskwa, 2011. – 21 s.

3. Komarov R. Heroy ta pamyatnyk heroyu yak faktory identychnosti: pryklad Donetska // Skhid-Zakhid: Istoryko-kulturolohichnyj zbirnyk. – 2008. – Vyp. 9–10. – S. 91–99.

4. Melnychuk A.L., Hnatyuk O.M. Nazvy pidpryjemstv ta organizaciy yak marker suspilno-geografichnykh procesiv // Ukrayina: geografiya ciley ta mozhlyvostey. Zbirnyk nauk. prats. – K.: FOP «Lysenko М.М.», 2012. – Т. ІІ. – S. 165-169.

5. Pavlyuk S.G. Tradicionnye i istoricheskiye rayony kak forma territorialnoy samoorganizacii obshchestva: (na primere SSHA i Rossii): avtoref. dis.… kand. geogr. nauk: 25.00.24; Mosk. gos. un-t im. M.V. Lomonosova, geogr. fak. – Moskva, 2007. – 26 s.

6. Pistun M.D. Osnovy teoriyi suspilnoyi geografiyi. Navchalnyj posibnyk. – К.: «Vyshcha shkola», 1996. – 231 s.

7. Brookfield H. On the environment as perceived // Progress in Geography. -1969. - Vol. 1. – P. 51-80.
Опубліковано
2015-08-11
Цитовано
Як цитувати
Гнатюк, О. (2015). УРБАНОНІМИ МІСТ УКРАЇНИ ЯК МАРКЕР ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ НАСЕЛЕННЯ. Часопис соціально-економічної географії, 15(2), 144-147. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2013-15-26
Розділ
Дослідження молодих науковців