ТЕРИТОРІАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  • Вікторія Панкратьєва Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: освіта, функції освіти, рівень розвитку освіти, територіальні особливості, групування.

Анотація

В роботі представлені результати суспільно-географічного дослідження системи освіти Луганської області. З позиції суспільної географії запропоновано тлумачення сутності поняття «освіта». Проведено аналіз функцій освіти, на основі узагальнення їх класифікацій виділено соціокультурні, соціоекономічні та соціополітичні функції. Окрема увага приділена характеристиці ноосферно-світоглядної функції освіти. Використовуючи методи просторово-часового аналізу, виконано групування районів та міст обласного підпорядкування Луганської області за рівнем розвитку системи освіти. Визначені проблеми та запропоновані напрями удосконалення системи освіти регіону.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Вікторія Панкратьєва, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
аспірант кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства

Посилання

1. Lugoyj V.І. Upravlіnnya osvіtoyu: navch. posіbnik dlya slukhachіv, aspіrantіv, doktorantіv specіalnostі «Derzhavne upravlіnnya» / V.І. Lugovyj. – K.: Vyd-vo UADU, 1997. – 302 s. [Луговий В.І. Управління освітою: навч. посібник для слухачів, аспірантів, докторантів спеціальності «Державне управління» / В. І. Луговий. – К. : Вид-во УАДУ, 1997. – 302 с.].

2. Natsіonalna strategіya rozvitku osvіty v Ukrayinі na 2012 – 2021 roky [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf [Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 роки [Електронний ресурс]. – Pежим доступу: www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf].

3. Niemets K.A. Prostorovyj analіz u suspіlnyj geografіyi: novі pіdkhody, metody, modelі: Monografіya / Niemets K.A., Niemets L.M. – Kharkіv: KhNU, 2013. – 225 s. [Нємець К.А. Просторовий аналіз у суспільній географії: нові підходи, методи, моделі: Монографія / Нємець К.А., Нємець Л.М. – Харків: ХНУ, 2013. – 225 с.].

4. Smirnova N.V. Strukturno-funktsionalnye kharakteristiki obrazovatelnogo processa // Teoreticheskiy zhurnal «Credo» [Elektronnyj resurs]. – Rezhim dostupa: http://credonew.ru/content/view/742/53/ [Смирнова Н.В. Структурно-функциональные характеристики образовательного процесса // Теоретический журнал «Credo» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://credonew.ru/content/view/742/53/].

5. Tukhtarova T.K. Vplyv osvіty na ekonomіchne zrostannya krayiny [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.rusnauka.com/6_PNI_2012/Economics/6_102467.doc.htm [Тухтарова Т.К. Вплив освіти на еконо-мічне зростання країни [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/6_PNI_2012/Economics/6_102467.doc.htm].

6. Khizhnyak L.M. Derzhavna osvіtnya polіtika v umovakh globalіzacіyi: poshuky optymalnoyi modelі / L.M. Khizhnyak // Derzhavne budіvnytstvo. – 2007. - № 1. – Ch. 2. [Elektronnyj resurs]. – Rezhim dostupu: www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-1-2/doc/1/02.pdf [Хижняк Л.М. Державна освітня політика в умовах глобалізації: пошуки оптимальної моделі / Л.М. Хижняк // Державне будівництво. – 2007. - № 1. – Ч. 2. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-1-2/doc/1/02.pdf].
Опубліковано
2014-12-04
Цитовано
Як цитувати
Панкратьєва, В. (2014). ТЕРИТОРІАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Часопис соціально-економічної географії, 16(1), 218-224. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2014-16-35
Розділ
Дослідження молодих науковців