КІНЕМАТОГРАФ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ ЯК «ДЗЕРКАЛО» КОРДОЦЕНТРИЧНОЇ МЕНТАЛЬНОСТІ
Анотація
У статті зроблено спробу відстежити передумови, основні рушійні сили формування специфічного українського кіно, взаємозв’язок між філософською традицією етносу та її прояв у жанрі сучасного кіномистецтва. Розглянуто проблему некомерційної орієнтації кіновиробництва та її можливих наслідків для галузі в цілому. Зроблено наголос на ментальних особливостях жанру кіно в роботах українських режисерів, досліджено можливості застосування лаканівської психоаналітичної методології щодо аналізу закономірностей «дорослішання» національного кінематографа України.
Завантаження
Посилання
Брюховецька Л. І. Приховані фільми: українське кіно 1990-х : [електронний ресурс] / Лариса Брюховецька. – Київ : АртЕк, 2003. – 388 с. – Режим доступу : http://elib.nplu.org/object.html?id=2777
Брюховецька О. В. До поняття «візуальної насолоди» у психоаналітичній теорії кіно / О. В. Брюховецька // Магістеріум. Серія «Культурологія». – К. : КМАкадемія, 2005. – Вип. 19. – С. 21–26.
Брюховецька О. В. Ідентифікація в кіно: психоаналітичний підхід / О. В. Брюховецька // Національний Університет «Києво-Могилянська академія». Наукові записки. – К. : КМАкадемія, 2003. – Т. 22. – Частина 1. Гуманітарні науки. – С. 114–118.
Брюховецька О. В. Спроектований суб’єкт: досвід машини в контексті апаратної кінотеорії / О. В. Брюховецька // Національний Університет «Києво-Могилянська академія». Наукові записки. – К. : КМАкадемія, 2004. – Т. 24. Теорія та історія культури. – С. 85–91.
Головатий М. Державна самоідентифікація України в процесі реалізації національних інтересів / М. Головатий // Персонал. – 2007. – № 11. – С. 16–20.
Дзеркало-2008 (настрої і стереотипи населення України) : [електронний ресурс] // ЦСД Софія : [веб-сайт]. – Режим доступу: http://www.sofia.com.ua/page42.html.
Зубавіна І. Кінематограф незалежної України: тенденції, фільми, постаті / І. Зубавіна. – К. , 2007. – 296 с.
Офіційний портал Верховної Ради України. Закон про підтримку кіно : [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61998.
Сторожова застава : [електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Сторожова_застава#Офіційні_остаточні_дані_прокату.
Стратегія розвитку України: теорія і практика / [за ред. О.С. Власюка]. – К. : НІСД, 2002. – 864 с.
Филатов А. Перерождение украинского кино : [электронный ресурс] / А. Филатов. – Режим доступа : http://cutinsight.com/ua/pereroghdenie_ukrainskogo_kino.
Шкуратов В. А. Историческая психология / В. А. Шкуратов. – М. : Смысл, 1997. – 505 с.
Ярмусь С. Кордоцентризм – підстава української духовності й філософії / С. Ярмусь // Збірник праць ювілейного конгресу у 1000-ліття хрещення Руси-України. – Мюнхен : УВУ, 1988–1989. – С. 402–415.
13 фактів про українське кіно: чесний погляд на теперішнє і прогноз на майбутнє : [електронний ресурс] // BusinessViews : [веб-сайт]. – Режим доступу: http://businessviews.com.ua/ru/studies/id/ukrajinske-kino-1506/
Dzidzio Контрабас : [електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/DZIDZIO_Контрабас.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).