ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • Христина Андріївна Шапаренко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті розкриваються особливості професійної самореалізації як педагогічної категорії. Визначено основні етапи професійної самореалізації особистості та її структурні компоненти. Обґрунтовано показники творчої самореалізації студентів у навчальному процесі ВНЗ.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Христина Андріївна Шапаренко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального  закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

References

1. Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни / К.А. Абульханова-Славская. – М. : Наука, 1991. – 136 с.

2. Артемова О. Професійна самореалізація особистості в сучасних умовах / О. Артемова // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2010. – №1. – С. 97-101.

3. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения / Е.А. Климов. – М. : Академия, 2004. – 304 с. – (Высшее профессиональное образование. Психология).

4. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения: методологический анализ / В.В. Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с.

5. Рибалко Л.С. Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя / Л.С. Рибалко. – Запоріжжя, 2007. – 443 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Шапаренко, Х. А. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 336-342. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3707