ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Олександра Іванівна Мармаза Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
  • Оксана Анатоліївна Горовенко Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Ключові слова: програмно-цільовий підхід, проектування, особистісно-професійний імідж, самопрезентація

Анотація

Стаття присвячена актуалізації проблеми застосування програмно-цільового підходу для формування іміджу вчителя засобами самопрезентації. У статті розкрито сутність програмно-цільового підходу та проектування, обґрунтовано доцільність розробки цільових програм, що створюють сприятливі умови для самопрезентації вчителя, окреслено зміст діяльності з формування іміджу вчителя за розділами програми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександра Іванівна Мармаза, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора  Інституту післядипломної освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди.

Оксана Анатоліївна Горовенко, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

кафедра теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди.

Посилання

1. Горовенко О.А. Основні технологічні позиції самопрезентації вчителя / О.А. Горовенко // Імідж сучасного педагога. – 2012. – №2. – С.31-33.

2. Мармаза О.І. Стратегічне управління: траєкторія успіху / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2006. – 160 с. – (Б-ка журн. «Управління школою» Вип. 12(48)).

3. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2007. – 448 с. – (Серія «Адміністратору школи»).
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Мармаза, О., & Горовенко, О. (2015). ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 147-155. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3643