ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ
Abstract
Стаття присвячена актуалізації проблеми застосування програмно-цільового підходу для формування іміджу вчителя засобами самопрезентації. У статті розкрито сутність програмно-цільового підходу та проектування, обґрунтовано доцільність розробки цільових програм, що створюють сприятливі умови для самопрезентації вчителя, окреслено зміст діяльності з формування іміджу вчителя за розділами програми.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Горовенко О.А. Основні технологічні позиції самопрезентації вчителя / О.А. Горовенко // Імідж сучасного педагога. – 2012. – №2. – С.31-33.
2. Мармаза О.І. Стратегічне управління: траєкторія успіху / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2006. – 160 с. – (Б-ка журн. «Управління школою» Вип. 12(48)).
3. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2007. – 448 с. – (Серія «Адміністратору школи»).
2. Мармаза О.І. Стратегічне управління: траєкторія успіху / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2006. – 160 с. – (Б-ка журн. «Управління школою» Вип. 12(48)).
3. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника / О.І. Мармаза. – Харків: Вид. група «Основа», 2007. – 448 с. – (Серія «Адміністратору школи»).
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Мармаза, О. І., & Горовенко, О. А. (2015). ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 147-155. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3643
Section
Статті