ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НАВИЧОК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
Abstract
У статті обґрунтовано необхідність формування у майбутніх педагогів навичок практичної роботи з обдарованими учнями в умовах проходження студентами педагогічної практики. Доведено, що розвиток практичних умінь майбутніх педагогів щодо роботи з обдарованими учнями має базуватися на чіткому засвоєнні теоретичних положень щодо сутності та типів обдарованості, принципів психолого-педагогічної взаємодії з обдарованими дітьми.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Зазимко О.В. Основні теоретичні підходи до визначення обдарованості // Обдарована дитина. – 1998. – № 8. – С. 5-12.
2. Липова Л. Про програми роботи з обдарованою молоддю на 2001–2005 р. // Управління школою. – № 7. – 2002. – С. 6-8.
3 Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности // Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 29-33.
4. Морозова Л. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти // Рідна школа. – № 7. – 2006. – С. 78-80.
2. Липова Л. Про програми роботи з обдарованою молоддю на 2001–2005 р. // Управління школою. – № 7. – 2002. – С. 6-8.
3 Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности // Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 29-33.
4. Морозова Л. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти // Рідна школа. – № 7. – 2006. – С. 78-80.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Петриченко, Л. О. (2015). ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НАВИЧОК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 131-137. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3568
Section
Статті