ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ – МАСОВА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

  • Галина Федорівна Пономарьова
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, навчально-виховний процес, інновація, інноваційна діяльність, професійна підготовка.

Анотація

У статті здійснено спробу узагальнити деякі психолого-педагогічні проблеми гальмування розробки та впровадження інноваційних освітніх технологій у масову педагогічну практику ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Галина Федорівна Пономарьова

кандидат педагогічних наук, професор, ректор Комунального  закладу «Харківська  гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. – М.: Знание, 1989. – 80 с. – С. 6.
2. Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. – М.: ИИП «Издательство Магистр», 1997. – 224 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Пономарьова, Г. (2015). ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ – МАСОВА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 107-115. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3510

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)