Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа

  • Олександр Іванович Попельнюх Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури
Ключові слова: єдність теорії і практики, педагогічна система, просвітницька діяльність, народні школи

Анотація

В статті розглядається система педагогічних принципів просвітницької діяльності М.О. Корфа. До них включаються вимоги народності та врахування антропологічних засад  і гуманістичних  ідей, необхідність поєднання виховання й навчального фактору. Особливо актуально. Є думка вченого щодо практичного значення знань для учнів і батьків. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Іванович Попельнюх, Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та російської мов
Опубліковано
2015-07-03
Як цитувати
Попельнюх, О. (2015). Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 160-172. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3262