Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа

  • Олександр Іванович Попельнюх Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури

Abstract

В статті розглядається система педагогічних принципів просвітницької діяльності М.О. Корфа. До них включаються вимоги народності та врахування антропологічних засад  і гуманістичних  ідей, необхідність поєднання виховання й навчального фактору. Особливо актуально. Є думка вченого щодо практичного значення знань для учнів і батьків. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олександр Іванович Попельнюх, Кафедра української та російської мов Харківського національного університету будівництва та архітектури
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та російської мов
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Попельнюх, О. І. (2015). Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 160-172. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3262