Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості

  • Людмила Володимирівна Бахмат Кафедра іноземної філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті розглядаються питання впливу самооцінки на процес формування професійної педагогічної самосвідомості. Провідною є думка, що високий рівень виконання професійних педагогічних обов’язків залежить від уявлення вчителя про себе як про професіонала. У зв’язку із цим питання формування адекватної самооцінки стають передумовою формування професійної педагогічної самосвідомості.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Людмила Володимирівна Бахмат, Кафедра іноземної філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Викладач

References

1. Соколова Е.Т. Самосознание и самооценка при аномалиях личности. / Елена Теодоровна Соколова – М.: 1989. – 215 с.

2. Троіцька М.Є., Борцова М.В. Професійна педагогічна самосвідомість як умова розвитку позитивної Я-концепції учнів / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2011, № 1 (3). – с. 435-441.

3. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологи / Чеснокова И.И. – М. :Наука, 1977. – 144 с.
Published
2015-07-01
Cited
How to Cite
Бахмат, Л. В. (2015). Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (33), 27-33. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2963