Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості

  • Людмила Володимирівна Бахмат Кафедра іноземної філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: самосвідомість, професійна самосвідомість, самооцінка

Анотація

У статті розглядаються питання впливу самооцінки на процес формування професійної педагогічної самосвідомості. Провідною є думка, що високий рівень виконання професійних педагогічних обов’язків залежить від уявлення вчителя про себе як про професіонала. У зв’язку із цим питання формування адекватної самооцінки стають передумовою формування професійної педагогічної самосвідомості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Людмила Володимирівна Бахмат, Кафедра іноземної філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Викладач

Посилання

1. Соколова Е.Т. Самосознание и самооценка при аномалиях личности. / Елена Теодоровна Соколова – М.: 1989. – 215 с.

2. Троіцька М.Є., Борцова М.В. Професійна педагогічна самосвідомість як умова розвитку позитивної Я-концепції учнів / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2011, № 1 (3). – с. 435-441.

3. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологи / Чеснокова И.И. – М. :Наука, 1977. – 144 с.
Опубліковано
2015-07-01
Як цитувати
Бахмат, Л. (2015). Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості. Наукові записки кафедри педагогіки, (33), 27-33. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2963