Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості
Abstract
У статті розглядаються питання впливу самооцінки на процес формування професійної педагогічної самосвідомості. Провідною є думка, що високий рівень виконання професійних педагогічних обов’язків залежить від уявлення вчителя про себе як про професіонала. У зв’язку із цим питання формування адекватної самооцінки стають передумовою формування професійної педагогічної самосвідомості.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Соколова Е.Т. Самосознание и самооценка при аномалиях личности. / Елена Теодоровна Соколова – М.: 1989. – 215 с.
2. Троіцька М.Є., Борцова М.В. Професійна педагогічна самосвідомість як умова розвитку позитивної Я-концепції учнів / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2011, № 1 (3). – с. 435-441.
3. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологи / Чеснокова И.И. – М. :Наука, 1977. – 144 с.
2. Троіцька М.Є., Борцова М.В. Професійна педагогічна самосвідомість як умова розвитку позитивної Я-концепції учнів / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2011, № 1 (3). – с. 435-441.
3. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологи / Чеснокова И.И. – М. :Наука, 1977. – 144 с.
Published
2015-07-01
Cited
How to Cite
Бахмат, Л. В. (2015). Вплив самооцінки на формування професійної педагогічної самосвідомості. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (33), 27-33. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2963
Section
Статті