Використання активних методів навчання англійської мови на немовних факультетах

  • Олена Іванівна Кобзар Кафедра англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна
  • Наталія Олександрівна Лєшньова Кафедра англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: проблемне навчання, рольова гра, проектний метод, «мозковий штурм», «круглий стіл»

Анотація

У статті розглядаються форми та методи навчання англійської мови, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів: проблемне навчання, рольова гра, проектний метод, «мозковий штурм», «круглий стіл». Даються практичні рекомендації з їх використання у навчальному процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олена Іванівна Кобзар, Кафедра англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна

Старший викладач кафедри англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна

Наталія Олександрівна Лєшньова, Кафедра англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна
Старший викладач кафедри англійської мови ХНУ імені В. Н. Каразіна

Посилання

1. Блума Д. П. Опыт использования деловых игр при подготовке учителей иностранных языков в университете / Д. П. Блума : тез. докладов V Междувед. школы-семинара по активным методам обучения [«Применение АМО в учебном процессе»], г. Юрмала, 24-30 апр. 1983 г. – Рига : РГУ, 1983. – С. 205-206.

2. Вергасов В. М. Проблемное обучение в высшей школе / В. М. Вергасов. – К. : Вища шк., 1977. – 94 с.

3. Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке /
И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1978. – 159 с.

4. Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. – М. : МГУ, 1986. – 176 с.

5. Кобзарь Е. И. Деловое общение. Конференции, встречи, переговоры / Е. И. Кобзарь,
Н. А. Лешнёва. – Харьков : Торсинг, 1998. – 70 с.

6. Коротких Г. И. Чтение проблемных лекций на иностранном языке / Г. И. Коротких // Проблемное обучение и методы организации познавательной деятельности студентов в общей системе обучения в вузе : сб. науч. тр. – Кемерово : Кем. ГУ, 1983. – С. 37-45.

7. Леонтьев А. А. Психология общения / А. А. Леонтьев. – Тарту : Тарт. ГУ, 1974. – 219 с.

8. Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении / А. М. Матюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – С. 181-186.

9. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. – М. : Просвещение, 1977. – 240 с.

10. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. – М. : Просвещение, 1968. – 240 с.

11. Панина Т. С. Современные способы активизации обучения / Т. С. Панина,
Л. Н. Вавилова. – М. : Логос, 2008. – 176 с.

12. Панфилова А. П. Инновационные педагогические технологии. Активное обучение /
А. П. Панфилова. – М. : Логос, 2009. – 192 с.

13. Фопель К. Психологические принципы обучения взрослых / К. Фопель. – М. : Генезис, 2010. – 360 с.

14. Щукина Г. И. Проблема познавательного интереса в педагогике / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1971. – 351 с.

15. Ladousse G. P. Role Play / G. P. Ladousse. – Oxford University Press, 1992. – 181 p.

16. Livingstone C. Role Play in Language Learning / C. Livingstone. – London : Longman, 1983. – 127 p.
Як цитувати
Кобзар, О., & Лєшньова, Н. (1). Використання активних методів навчання англійської мови на немовних факультетах. Наукові записки кафедри педагогіки, (36), 102-108. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1852