Дослідження як практична складова шкільної географії

  • Вікторія Машкіна Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
  • Дар’я Пироженко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: дослідження, навчальна програма з географії, класифікація досліджень

Анотація

У статті розглянуто такий новий вид навчальної роботи для формування практичних умінь з географії, як «дослідження». Проведено аналіз і порівняння різних видів досліджень, що введені у шкільні курси 6-9 класів, які складені за новою навчальною програмою географії 2012 року. Зроблено порівняння досліджень з практичними роботами з географії та виділено їх спільні риси
і відмінності. Дано характеристику різних типів досліджень: творчих, інформаційних, пошуково-дослідницьких та практико-орієнтованих. Проаналізовано результати проведеного анкетування експериментально-емпіричного рівня, присвяченого виявленню особливостей проведення досліджень у процесі викладання курсів шкільної географії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Geografiya. 6-11 klasy`: Metody`chni rekomendaciyi shhodo organizaciyi navchal`no-vy`xovnogo procesu v 2015/2016 navchal`nomu roci z komentarem vidpovidny`x faxivciv (2015) [Geography. Forms 6-11: Methodical recommendations on the organization of the educational process in the 2015/2016 academic year with comments from relevant specialists]. Xarkiv: Ranok,
96.
2. Dushina, I.V., Ponurova, G.A. (1996). Metodika prepodavanija geografii: Posobie dlja uchitelej i studentov pedagogicheskih universitetov i institutov [Methods of geography teaching: A handbook for teachers and students of Pedagogical Universities and Institutes]. Moskva: Moskovskij licej, 192.
3. Mezenceva, L.P. (2012) Uchebnye zadanija kak sredstvo organizacii poiskovoj dejatel’nosti uchashhihsja v uslovijah samostojatel’noj raboty po geografii [Educational tasks as a means of organizing the search activity of students in conditions of independent work in geography]. Pedagogical education in Russia, 3, 1–7.
4. Bibik, A.E., ed. (1968). Metodika obuchenija geografii v srednej shkole: Uchebnoe posobie (Teoreticheskie osnovy metodiki obuchenija geografii) [Methods of teaching geography at secondary school: A tutorial (Theoretical foundations of the methods of teaching geography)]. Moskva: Prosveshhenie, 391.
5. Navchal`ni programy` dlya zagal`noosvitnix navchal`ny`x zakladiv: Geografiya. 6–9 klasy` (2015) [Educational programs for general educational institutions: Geography. Forms 6-9]. Ky`yiv: Vy`davny`chy`j dim «Osvita», 45.
6. Yas`kova, A.O. (2006). Vy`kory`stannya interakty`vny`x metodiv u vy`kladanni geografiyi [Using interactive methods in teaching geography]. Geography, 3 (Ann.), 1-8.
Як цитувати
Машкіна, В., & Пироженко, Д. (1). Дослідження як практична складова шкільної географії. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (25), 40-45. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/9088
Номер
Розділ
Статті