Освітянський кластер роботи національного природного парку "Слобожанський"

  • А. В. Шумілова
Ключові слова: екологічна стежка, екологічна освіта, класифікація, національний природний парк

Анотація

Розглянуто особливості безперервної неформальної екологічної освіти в національному природному парку «Слобожанський». Запропоновано авторську класифікацію навчальних стежок. Навчальні стежки і туристичні маршрути національного природного парку «Слобожанський» розподілено на групи для кращого вивчення природних комплексів та підвищення екологічної освіченості населення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Андрущенко В.П. Екологічна політика і освіта: проблеми становлення. Роздуми про освіту: статті, нариси, інтерв’ю / В.П. Андрущенко. – К.: Знання України, 2004. – С. 253–258.

2. Бхола Х.С. Перспективы неформального образования / Х.С. Бхола // Перспективы (ЮНЕСКО). – 1986. – № 1. – С. 10–12.

3. Економіка природокористування: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 322 с.

4. Киселев Н.Н. Мировоззрение и экология / Н.Н. Киселев. – К.: Наук. думка, 1990. – 216 с.

5. Концепція екологічної освіти України: Рішення Колегії МОН України № 13/6-19 від 20.12.01. – К., 2008. – 14 с.

6. Положення про національний природний парк «Слобожанський». Мін. екології та природних ресурсів України, прийнято 30.09.2011 р.

7. Положення про еколого-освітню діяльність заповідників і національних природних парків України. Мін. охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, прийнято 21.09.1998 р.

8. Хилько М.І. Екологічна культура: стан та проблеми формування / М.І. Хилько. – К.: Знання, 1999. – 35 с.
Як цитувати
Шумілова, А. В. (1). Освітянський кластер роботи національного природного парку "Слобожанський". Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (22), 141-145. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4067
Номер
Розділ
Статті