Графічне моделювання у шкільному курсі "Загальна географія"
Ключові слова:
шкільна географія, графічне моделювання, навчальна програма, урок географії
Анотація
Розглянуто використання графічного моделювання у курсі «Загальна географія» в 6 класі. Викладено основні прийоми використання графічних моделей. Дано характеристику розроблених графічних моделей та запропоновано методичні рекомендації для їх використання.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Винокур М.С. Листы опорных сигналов и структурно-логические схемы на уроках географии: Пособ. для учит. / М.С. Винокур, О.Я. Скуратович. – К. : Рад. школа, 1990. – 48 с.
2. Камерилова Г.С. Моделирование системы географических понятий на основе принципа многозначной смысловой контекстности / Г.С. Камерилова // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – № 25–28 (366–369). – С. 63–64.
3. Кобернік С.Г. Методика навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах: Навч. посіб. / С.Г. Кобернік, Р.Р. Коваленко, О.Я. Скуратович; за ред. С.Г. Коберніка. – К.: Навч. книга, 2005. – 319 с.
4. Паламарчук В.Ф. Як виростити інтелектуала: Посіб. для вчит. / В.Ф. Паламарчук – Тернопіль: Богдан, 2000. – 152 с.
5. Половинкин А.А. География и рисование: Пособ. по рисованию для учит. географ. сред. шк. / А.А. Половинкин. – М.: Учпедгиз, 1955. – 152 с.
6. Семакин Н.К. Географический кабинет и учебная площадка в школе / Н.К. Семакин. – М.: Просвещение, 1973. – 223 с.
7. Уварова Г.Ш. Навчальна програма для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Г.Ш. Уварова // Географія та основи економіки в школі. – 2013. – № 1. – С. 8–29.
8. Використання опорних схем і конспектів на уроках географії: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://fullref.ru/job_06e0f9db6caf07e4da2887099bd77c20.html
9. Уроки географії: розвиток теоретичного мислення школярів: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/pedagog/13773/
2. Камерилова Г.С. Моделирование системы географических понятий на основе принципа многозначной смысловой контекстности / Г.С. Камерилова // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – № 25–28 (366–369). – С. 63–64.
3. Кобернік С.Г. Методика навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах: Навч. посіб. / С.Г. Кобернік, Р.Р. Коваленко, О.Я. Скуратович; за ред. С.Г. Коберніка. – К.: Навч. книга, 2005. – 319 с.
4. Паламарчук В.Ф. Як виростити інтелектуала: Посіб. для вчит. / В.Ф. Паламарчук – Тернопіль: Богдан, 2000. – 152 с.
5. Половинкин А.А. География и рисование: Пособ. по рисованию для учит. географ. сред. шк. / А.А. Половинкин. – М.: Учпедгиз, 1955. – 152 с.
6. Семакин Н.К. Географический кабинет и учебная площадка в школе / Н.К. Семакин. – М.: Просвещение, 1973. – 223 с.
7. Уварова Г.Ш. Навчальна програма для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Г.Ш. Уварова // Географія та основи економіки в школі. – 2013. – № 1. – С. 8–29.
8. Використання опорних схем і конспектів на уроках географії: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://fullref.ru/job_06e0f9db6caf07e4da2887099bd77c20.html
9. Уроки географії: розвиток теоретичного мислення школярів: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/pedagog/13773/
Як цитувати
Машкіна, В. В. (1). Графічне моделювання у шкільному курсі "Загальна географія". Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (22), 86-90. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4054
Номер
Розділ
Статті