СТВОРЕННЯ ВЛАСНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПРОДУКТУ – СУЧАСНИЙ НАПРЯМ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ

  • О.І. Чернявський
  • О.О. Жемеров
Ключові слова: шкільна географія, інтерактивні технології, мультимедіа, електронний підручник

Анотація

У статті проаналізовано сучасні напрями у викладанні шкільної географії, що базуються на створенні вчителями власних електронних навчальних продуктів. Викладено основні принципи, вимоги до створення таких електронних засобів; показано недоліки та переваги цих засобів порівняно з професійними програмними засобами.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Биккулова Г.Р. Методические основы использования электронных учебных пособий в образовании / Г.Р. Биккулова // Инновации в образовании. – 2009. – №7. – С.87–98.
2. Гриценчук О.О. Електронний підручник і його роль у процесі інформатизації освіти / О.О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання / За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука. – К.: Ін-т засобів навчання АПН України, 2005. – С. 255–261.
3. Дрогушевська І.Л. Педагогічні засади використання навчального електронного посібника «Географія материків і океанів» для 7 класу у навчально-виховному процесі / І.Л. Дрогушевська // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків, 2007. – Вип. 7. – С. 69–72.
4. Дрогушевська І.Л. Розробка та впровадження комп’ютерно-орієнтованих мультимедійних навчальних засобів з географії у загальноосвітніх навчальних закладах // Національне картографування: стан, проблеми та перспективи розвитку: Зб. наук. праць. – К.: ДНВП «Картографія», 2005. – Вип. 2. – С. 79–81.
5. Дрогушевська І.Л. Розробка та запровадження комп’ютерних навчальних засобів з географії / І.Л. Дрогушевська // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків, 2005. – Вип. 5. – С. 69–72.
6. Дудка В. Електронний підручник: становлення феномену та проблема типологізації понять / В. Дудка, Л. Дудка // Історія в школах України. – 2009. – № 6. – С. 43–46.
7. Кавуза А.С. Від споживача – до творця власного електронного продукту / А.С. Кавуза // Географія. – 2007. – № 18. – С. 5-7.
8. Колмичков М. Використання електронних атласів на уроках географії / М. Колмичков // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2006. – № 10–11. – С. 3–7.
9. Кононец Н.В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників / Н.В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності: Зб. наук. пр. / Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. – Полтава, 2009. – Вип. 6. – С. 202–210.
10. Костриба М.О. Вимоги до електронних підручників / М.О. Костриба // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2009. – № 5. – С. 41–42.
11. Назаренко Т.Г. Електронні карти та методика роботи з ними на уроках географії / Т.Г. Назаренко // Географія. – 2009. - № 9. – С. 2-3.
12. Нурмухамедов Г.М. Мультимедийный учебник нового поколения / Г.М. Нурмухамедов // Информатика и образование. – 2009. – № 10. – С. 41–43.
Як цитувати
Чернявський, О., & Жемеров, О. (1). СТВОРЕННЯ ВЛАСНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПРОДУКТУ – СУЧАСНИЙ НАПРЯМ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (20), 130-133. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/2818
Номер
Розділ
Статті