Дистанційне навчання вчителів географії у контексті освітньої реформи

  • Viktoriia Mashkina Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-8899-4916
Ключові слова: дистанційний курс, безперервна географічна освіта, підвищення кваліфікації вчителів географії

Анотація

У статті обґрунтовано використання дистанційного курсу «Географія для вчителів» як форми безперервної географічної освіти. Наведено перелік тем, які входять у дистанційний курс та завдань до виконання вчителями. Дистанційний курс «Географія для вчителів» створено на базі системи підтримки дистанційного навчання Moodle. Обґрунтовано переваги використання дистанційного курсу в рамках підвищення кваліфікації вчителів географії: мобільність, сучасність інформації, доступність та інформативність. Це покращує сприйняття і роботу вчителів географії у самоосвіті та самовдосконаленні своїх професійних компетенцій. Це також дає можливість скористатись новою, сучасною інформацією у вигляді лекцій, презентацій, навчальних посібників, статистичних щорічників та інших інформаційних джерел, що необхідні вчителю у роботі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Viktoriia Mashkina, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

старший викладач

Посилання

Benderecz`, N.M., Borbìt, A.V. (2011). Dy`stancijna forma pidvy`shhennya kvalifikaciyi pedagogichny`x kadriv v Ky`yivs`kij oblasti: realiyi, problemy`, perspekty`vy` [Distant form of pedagogical staff’s qualification improvement in Kiev region: realities, problems, perspectives]. The people’s education, 2(14). Available at: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/14/index14.htm

Dy`stancijny`j kurs «Geografiya dlya vchy`teliv» [Distance learning course «Geography for teachers»]. Available at: http://dist.karazin.ua/moodle/course/ view.php?id=1413

Zueva, N.K. (2012). Rol’ distancionnogo obuchenija v siteme povshenija kvalifikacii uchitelej geografi. [The role of distance training in the system on professional development of geography teachers]. The problems of continuous geographical education and cartography, 15, 40-43.

Sigayeva, L.Ye. (2000). Pidvy`shhennya kvalifikaciyi faxivciv yak skladova neperervnoyi profesijnoyi osvity` [Professional development as a component of continuing vocational education]. Continuing professional education / ed. Zyazyun, I.A. Ky`yiv: Vìpol, 319–363.

Filonchuk, Z.V., Koxanovs`ka, O.V. (2017). Blog yak seredovy`shhe profesijnogo rozvy`tku vchy`telya geografiyi ta ekonomiky` [Blog as professional development teacher of geography and economy]. Organizaciya osvitn`ogo procesu v zakladax pislyady` plomnoyi pedagogichnoyi osvity` z vy`kory`stannyam elektronny`x texnologij navchannya: metody`chni rekomendaciyi, za zag. red. L.L. Lyaxocz`koyi [Organization of educational process at institutions of postgraduate pedagogical education using electronic teaching technologies: methodical recommendations, Lâhocʹka, L.L., ed.]. Ky`yiv: DVNZ «Un-t menedzh. osvity`», 145-148.

Опубліковано
2018-11-05
Як цитувати
Mashkina, V. (2018). Дистанційне навчання вчителів географії у контексті освітньої реформи. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (27), 42-48. https://doi.org/10.26565/2075-1893-2018-27-06
Номер
Розділ
Статті