Оновлення концепції викладання у ВНЗ юридичного профілю навчальної дисципліни «Адміністративне право» шляхом удосконалення її програми та вибору форми проведення іспиту: практичний досвід

  • T. Ye. Kaganovska Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-4427-2038
Ключові слова: адміністративне право, навчальна дисципліна, методика викладання, педагогічний контроль, усний іспит, письмовий іспит, іспит у вигляді тесту

Анотація

У статті проведено аналіз проблем викладання адміністративно-правового циклу у ВНЗ на рівні розгляду навчальних програм, методики викладання дисциплін, суттєвих змін порівняно з радянським періодом, представлено подальші кроки у напрямку вдосконалення змісту та методики викладання дисциплін зазначеного циклу; проаналізовано стан проблем перевірки і оцінки знань у ВНЗ, представлено переваги і недоліки усного, письмового іспиту та іспиту у вигляді тесту; наведено погляди студентів на вибір форми іспиту для юридичної спеціальності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

T. Ye. Kaganovska, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

декан юридичного факультету
доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України
майдан Свободи 4, Харків, 61022, Україна

Опубліковано
2016-11-01
Цитовано
Як цитувати
Kaganovska, T. Y. (2016). Оновлення концепції викладання у ВНЗ юридичного профілю навчальної дисципліни «Адміністративне право» шляхом удосконалення її програми та вибору форми проведення іспиту: практичний досвід. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Право», (22), 6-12. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/law/article/view/8492
Номер
Розділ
Реформа вищої освіти