Формування фахових компетентностей при підготовці докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»)

  • Людмила Миколаївна Нємець Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Юрій Іванович Кандиба Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Катерина Юріївна Сегіда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

У статті здійснено критичний аналіз нового Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти; розкрито особливості формування загальних і фахових компетентностей майбутніх докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»); запропоновано структуру програмних результатів навчання за спеціалізацією «Економічна та соціальна географія»; подано характеристику курсів циклу професійної підготовки у навчальному плані здобувача наукового ступеня доктора філософії.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Миколаївна Нємець, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, завідувач кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Юрій Іванович Кандиба, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Катерина Юріївна Сегіда, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, докторант кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Published
2017-08-14
How to Cite
Нємець, Л. М., Кандиба, Ю. І., & Сегіда, К. Ю. (2017). Формування фахових компетентностей при підготовці докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»). Проблеми сучасної освіти, (7). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8922

Most read articles by the same author(s)