Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів

  • Людмила Миколаївна Нємець Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Павло Анатолійович Вірченко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Катерина Юріївна Сегіда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті розглядаються методичні питання формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів через таку форму групової діяльності, як участь у роботі дискусійного клубу. Спираючись на багаторічний досвід кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства, розглядаються основні компетенції, яких набувають студенти, беручи участь у роботі дискусійного клубу. Обґрунтовуються роль і вплив дебатів як однієї з форм дискусії на розвиток культури мовлення студентів, їхнє вміння працювати в команді, слухати інших, відстоювати власні погляди, знаходити нестандартні рішення тощо. Розглядаються труднощі, які можуть виникати під час проведення дискусій.

Завантаження

Біографії авторів

Людмила Миколаївна Нємець, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, професор, завідувач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Павло Анатолійович Вірченко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства геолого-географічного факультету
Катерина Юріївна Сегіда, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, старший викладач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Нємець, Л. М., Вірченко, П. А., & Сегіда, К. Ю. (2017). Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів. Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8835

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)

1 2 > >>