Міжнародний досвід використання індивідуальних освітніх траєкторій у підготовці студентів у галузі суспільної географії
Анотація
Доведено, що інструментом, який би міг вдосконалити освітній процес у закладах вищої освіти України, є впровадження в нього практики індивідуальних освітніх траєкторій. Досліджено досвід впровадження концепції індивідуальної освітньої траєкторії в низці університетів світу, а також окреслено можливості та перспективи для України.
Завантаження
Посилання
Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (редакція від 11.02.2017 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF
Закон України від 5 вересня 2017 р. № 2145-VIII «Про освіту» (редакція від 19. 01. 2019 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://soc-econom-region.univer.kharkov.ua
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Географічний факультет [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://geo.univ.kiev.ua/uk
Sheffield Hallam University [Electronic resource]. - Way of access : https://www.shu.ac.uk/
Universitetet i Oslo [Elektronisk ressurs]. - Jilgangs modus : https://www.uio.no/
University of Illinois At Urbana Champaign [Electronic resource]. - Way of access : https://illinois.edu/
University of Toronto [Electronic resource]. - Way of access : https://www.utoronto.ca/