ГІС: перспективи університетського навчального процесу в річищі інформатизації географічної освіти

  • Віталій Анатолійович Бережний Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Сергій Васильович Костріков Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Катерина Юріївна Сегіда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Подано загальні методологічні засади викладання блоку навчальних дисциплін із геоінформатики та ГІС-технологій у класичному вищому навчальному закладі. Геоінформаційні системи розглядаються як важлива складова інформатизації сучасної географічної освіти. Розкрито переваги використання ГІС-технологій в освітньому процесі, їхнє значення в організації безперервної географічної освіти. Розглянуто перелік основних вмінь та навичок, що їх набувають студенти-географи у процесі вивчення спецдисципліни «Географічні інформаційні системи».

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Віталій Анатолійович Бережний, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Сергій Васильович Костріков, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, професор кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Катерина Юріївна Сегіда, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, старший викладач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Бережний, В. А., Костріков, С. В., & Сегіда, К. Ю. (2017). ГІС: перспективи університетського навчального процесу в річищі інформатизації географічної освіти. Проблеми сучасної освіти, (4). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8794

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)