Інноваційні педагогічні технології як засіб оптимізації освітнього процесу

  • Олександра Петрівна Телехова
  • Оксана Валеріївна Тесленко

Abstract

Висвітлено основні аспекти організації роботи в навчальному закладі на основі інноваційних педагогічних технологій; наголошується на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного
системного підходу до роботи з молоддю, визначаються основні завдання та пріоритетні напрямки; розкрито інноваційні форми роботи на заняттях. Доведено, що це змістовна техніка реалізації освітнього процесу, системна сукупність і порядок функціонування всіх особистісних, інструментальних і методологічних засобів, які використовуються для досягнення педагогічних цілей. Наголошується, що педтехнології передбачають структурування, впорядкування, ущільнення інформації, яку належить засвоїти; чітку, послідовну педагогічну розробку цілей навчання та виховання; комплексне застосування дидактичних, технічних і комп’ютерних засобів навчання та контролю.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Буга Н. Ю. Становлення наукової та інноваційної діяльності у вищих навчальних закладах / Н. Ю. Буга // Економіст. – 2006. – № 9. – С. 60–64.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Наволокова Н. П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Н. П. Наволокова. – Харків : Основа – 2009. – 176 с.
4. Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 2002. – № 26. – С. 2–4.
5. Остапчук О. Методологія інноваційних процесів – крок до розуміння сутності / О. Остапчук // Рідна школа. – 2004. – Листопад. – С. 3–6.
Published
2019-06-08
How to Cite
Телехова, О. П., & Тесленко, О. В. (2019). Інноваційні педагогічні технології як засіб оптимізації освітнього процесу. Проблеми сучасної освіти, (9). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12997

Most read articles by the same author(s)