Формування фахових компетентностей при підготовці докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»)

  • Людмила Миколаївна Нємець Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Юрій Іванович Кандиба Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Катерина Юріївна Сегіда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті здійснено критичний аналіз нового Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти; розкрито особливості формування загальних і фахових компетентностей майбутніх докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»); запропоновано структуру програмних результатів навчання за спеціалізацією «Економічна та соціальна географія»; подано характеристику курсів циклу професійної підготовки у навчальному плані здобувача наукового ступеня доктора філософії.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Людмила Миколаївна Нємець, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, завідувач кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Юрій Іванович Кандиба, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Катерина Юріївна Сегіда, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, докторант кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства факультету геології, географії, рекреації і туризму
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Нємець, Л. М., Кандиба, Ю. І., & Сегіда, К. Ю. (2017). Формування фахових компетентностей при підготовці докторів філософії за спеціальністю «Науки про Землю» (спеціалізація «Економічна та соціальна географія»). Проблеми сучасної освіти, (7). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8922

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)