Запровадження нової системи оцінювання професійної діяльності державних службовців
Анотація
Метою статті є виявлення та дослідження чинників ефективності професійної діяльності державних службовців та головних ознак компетентності праці сучасного державного службовця, що зумовлює запровадження нової системи оцінювання професійної діяльності державних службовців.
Обґрунтовано, що навчання державних службовців заради просто навчання не має сенсу, адже на це витрачається багато державних коштів. Від навчання слід очікувати певних результатів, що пов’язані з підвищенням ефективності діяльності державних службовців, відтак, і органів влади в цілому. Доведено, що для того, щоб співробітники працювали ефективно, використовуючи отримані знання, необхідно створити відповідну систему мотивації, яка б базувалась на «справедливій» винагороді праці, яка, у свою чергу, пов’язана з питанням оцінки роботи кожного окремого співробітника або, як це часто називають, з оцінкою робочого місця.
Зазначено, що проблема «справедливої» винагороди праці державних службовців останнім часом стає все більш актуальною проблемою багатьох західних країн. Але підкреслено, що дана проблема в найближчі роки стане також вельми актуальною і для України через процеси реформування української державної служби.
Доведено, що оцінка діяльності кожного державного службовця повинна містити набір декількох чинників, серед яких на особливу увагу заслуговують, такі як, незалежне мислення, винахідливість, здатність до стратегічного планування, об'єднання роботи інших, комунікабельність.
Відзначено, що «правильна» система оцінки робочого місця є дуже важливою для того, щоб співробітники мали мотивацію до навчання, до отримання нових знань і навичок або вдосконалення існуючих, адже це впливатиме на їхню службову кар’єру та заробітну плату.
Завантаження
Посилання
Kobzev, I.V., Kosenko, V.V., Latin, M.A., Melnikov, O.F. (2021). Professional training of civil servants: development, functions, and principles. Socio-economic and management concepts: collective monograph. International scientific group. Boston: Primedia eLaunch. P. 161–168. DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2021.MONO.ECON.I [in Ukrainian].
Latynin, M., Melnykov, A., Kobzev, I., Kosenko, A., Kosеnko, V. (2022). A systematic approach to learning needs analysis. Modern directions of scientific research development. Proceedings of the 11-th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. USA : Chicago. P. 341–351.
Latynin, M., Melnykov, A., Kobzev, I., Kosenko, A., Kosеnko, V. and etc. (2022). Definition of learning needs as a necessary element of the learning process. Scientific Foundations in Economics and Management: collective monograph. Іnternational Science Group. Boston : Primedia eLaunch. Р. 484–494. DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2022.MONO.ECON.1
Kosenko, A.V., Melnikov, O.F., Minko, P.E. (2021). Foreign experience in improving the system of training civil servants in Ukraine. The XXVI International Science Conference “Topical issues of practice and science” (May 18–21, 2021). Great Britain: London. P. 267–273. [in Ukrainian].
Kosenko, A.V., Melnikov, O.F., Minko, P.Ye. (2021). Qualified recruitment as an important element of civil service modernization. Science and education: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Japan: Kyoto. P. 352–365. [in Ukrainian].
Melnikov, O.F., Kobzev, I.V., Kosenko, A.V. (2022). Determining training needs as a necessary element of the training process. Public administration and national security, no. 2. DOI: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2022-2-7909 [in Ukrainian].
Kobzev, I.V., Kosenko, V.V., Latinov, M.A., Melnikov, O.F. (2021). Organization of professional training for civil servants: a systematic view. Scientific Collection “InterConf,” (44): with the Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference “Scientific Research in the XXI Century” (March 6–8, 2021). Canada: Ottawa, Methuen Publishing House. P. 256–266. [in Ukrainian].
Melnikov, O.F., Kobzev, I.V., Kosenko, V.V. (2022). Foreign experience in reforming the civil service in Ukraine. Science for modern man: Economics, Management and marketing, Tourism, Legal sciences, History, Art history. Monographic series “European Scienc”, book 8, part 3, 30–42. DOI: https://doi.org/10.30890/2709-2313.2022-08-03-015 [in Ukrainian].
Kobzev, I., Kosenko, A., Kosenko, V., Melnikov, O., Petrov, K. (2024). Organizational investments in personnel development. The level of development of science and technology in the 21st century: Economics, management and marketing, tourism. Monographic series “European Science”, book 32, part 4, 94–110. DOI: https://doi.org/10.30890/2709-2313.2024-32-00-021
Melnikov, O.F. (2009). Theory and Methodology of Professional Training of Civil Servants: Doctoral Dissertation in Public Administration: 25.00.03; Kharkiv Regional Institute of Public Administration of the National Academy of Public Administration under the President of Ukraine. Kharkiv. 495 p. [in Ukrainian].
Carnevale, D.G., Housel, S.W., Riley, N. (1995). Merit System Reform in the States: Partnerships for Change. Norman: Programs in Public Administration, University of Oklahoma. 264 p.
Jaques E. (1961). Equitable Payment. London: Heinemann. 281 p.
Jaques E. (1964). Time-Span Handbook. London: Heinemann. 217 p.
Merit Systems Protection Board. (1989). OPM's Classification and Qualification Systems: A Renewed Emphasis, a Changing Perspective. Washington, D.C.: U.S. Government Printing Office. 360 p.
Center for Marine Ocean Systems. (1979). Adapting Private Sector Human Resource Management Practices for More Effective Federal Government Organizations: A Proposal for a Demonstration Project Authorized by Title VI of the Civil Service Reform Act of 1978. Los Angeles: Center for Naval Weapons, School of Public Administration, University of Southern California. 253 p.
Patterson, T.T. (1972). Performance Appraisal. London: Business Books. 384 p.
Patterson, T.T., Husband, T. M. (1970). Responsibility for Decision Making: A Criterion for Performance Appraisal. Compensation Review, no. 2(1), 1–31.
Richter, F.F. (1972). Summary of the Report of the Task Force on Performance Appraisal and Pay Review. Washington, DC: Classification and Compensation Society. 183 p.