Про окремі аспекти адаптації міжнародного досвіду щодо надання публічних послуг громадянам третього віку.
Анотація
Проаналізовано системні принципи та міжнародний досвід залучення цифрових інструментів з метою надання публічних послуг громадянам третього віку, розглянуто особливості та унікальні характеристики, що є притаманні відповідній віковій групі у контексті ступеню використання цифрових систем та інструментів задля задоволення персональних потреб у цифрових послугах, визначено перспективу подальшого розширення меж використання цифрових продуктів громадянами третього віку, роль та місце таких цифрових систем у забезпеченні якісної двосторонньої комунікації між державою та громадянами відповідної вікової групи, окреслено шляхи залучення штучного інтелекту та подальшої модернізації цифрових систем з метою підвищення довіри до них з боку громадян третього віку, запропоновано систему рішень щодо вдосконалення та адаптації існуючих процесів в контексті розбудови цифрової держави та цифровізації всіх сфер публічного життя в Україні , а також розглянуто проєктні ситуації впровадження нових цифрових рішень на основі міжнародного досвіду у систему надання публічних послуг громадянам третього віку відповідно до психологічних особливостей таких громадян та у відповідності до національної політики з питань підвищення ефективності держави та розбудови додаткових можливостей поглибленої співпраці держави та громадянського суспільства.
Взято до уваги сучасні тенденції, що відбуваються у суспільстві під впливом поступового збільшення частки цифрових систем у наданні послуг у приватному та публічному секторах та реструктуризацію балансів на користь збільшення частки цифрової роботи як механізму надання сервісів та послуг як рефлексію громад на світову епідемію короновірусної інфекції, пост-короновірусний період, повномасштабне вторгнення в Україну, а також низку інших процесів, що прямо або безпосередньо впливають на феномен цифрового прискорення. Проаналізовано закордонний досвід використання цифрових систем у публічному управлінні. Запропоновано окремі підходи та рішення щодо їхньої адаптації в умовах публічного управління України.
Завантаження
Посилання
Bey, V.K., Shifrina, N.I. (2022). Digital transformations in the public administration system. Bulletin of Transport Economics, no. 3, 57–63. [in Ukraine].
Begey, I.P. (2022). Using the experience of developed democracies to determine the features of public administration reform at the district and regional levels. Aspects of public administration, no. 19, 16–22. [in Ukraine].
Berezhny, V.O. (2021). Modern concepts of public administration. Current problems of public administration, no. 42, 31–38. [in Ukraine].
Hrytsiak, I.A. (2020). Public administration in Ukraine: formation according to European standards. Bulletin of the Academy of the Customs Service of Ukraine. Public administration, no. 6, 5–11. [in Ukraine].
Drucker, P. (2020). Post-industrial society. New industrialization. Anthology, 70–98. Warsaw: Sposrod.
Kaganovska, T.Ye. (2012). The content of doctrinal approaches in administrative law regarding the definition of the essence of public administration. Forum of Law, no. 4, 411–421. [in Ukraine].
Kolesnichenko, I.M. (2021). Development of digital governance in Ukraine: institutional aspect. Business Inform, no. 12, 52–57. [in Ukraine].
Baranov, O., Demkova, M., Dzyuba, S., Yefanov, A., Zhilyaev, I., Klepets, E., Misnikov, Yu., Arvo, O., Popova, T., Ruban, I., Semenchenko, A., Chukut, S. (2019). Concept of development of digital governance in Ukraine. [in Ukraine].