Особливості розвитку підприємництва в Дніпропетровському регіоні

  • Nadiya Mikhno Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 72, пр. Гагаріна, Дніпро 49000, Україна, krupskayanadiya@gmail.com https://orcid.org/0000-0001-8120-7182
Ключові слова: суб’єкти підприємництва, бізнес-клімат, бізнес-середовище

Анотація

У статті визначено умови ведення бізнесу в Дніпропетровському регіоні в умовах актуальної соціально-економічної ситуації в країні. Автором проаналізовано складові формування сприятливого інвестиційного клімату, соціальні фактори розвитку підприємництва, стан інформаційної обізнаності підприємців щодо основних можливостей співпраці з державними структурами у просторі введення бізнесу та зафіксовано проблеми у роботі з центрами надання адміністративних послуг в регіоні. Матеріал, представлений в даній статті, базується на результатах емпіричного дослідження, проведеного співробітниками кафедри соціології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара за ініціативою Торгово-промислової палати Дніпропетровської області. Здійсненене дослідження присвячено виявленню особливостей бізнес-клімату в Дніпропетровській області, опитано представників середньої ланки підприємництва. Підкреслено, що бізнес дає роботу членам громади, створює і утримує робочі місця, поповнює бюджет. Тому життєдіяльність міста, регіону безпосередньо залежить від ефективності роботи малого і середнього бізнесу, стану розвитку підприємництва. У свою чергу, органи місцевого самоврядування, контролюючі органи, дозвільні структури можуть впливати на розвиток підприємництва шляхом створення сприятливого бізнес-клімату. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Nadiya Mikhno, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 72, пр. Гагаріна, Дніпро 49000, Україна, krupskayanadiya@gmail.com

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри соціології

Посилання

Ярмак Т. Формування підприємницького інтересу молоді України в умовах трансформації суспільства / Т. Ярмак / автореф. на здоб. наук. ступ. канд. соціол. наук. – Х., 2001. – 24 с.

Яхвак Д. Вплив факторів макросередовища на інвестиційну привабливість бізнесу в умовах кризи / Д. Яхвак, Л. Прийма. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/7630/1/35.pdf.

Prozzoro. Публічні закупівлі. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://prozorro.gov.ua/ua/pro-reformu/.

Добрянська Н. Центри надання адміністративних послуг – шлях подолання бюрократії та корупції / Н. Добрянська. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://gazeta.dt.ua/internal/centri-nadannya-administrativnih-poslug-shlyah-podolannya-byurokratiyi-ta-korupciyi-.html.
Опубліковано
2017-03-27
Як цитувати
Mikhno, N. (2017). Особливості розвитку підприємництва в Дніпропетровському регіоні. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», 37, 167-171. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/8044
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства