Роль морально-психологічної атмосфери ВНЗ у формуванні особистісних якостей сучасного студента
Анотація
В статті аналізується вплив морально-психологічної атмосфери вишу на формування особистісних якостей майбутніх фахівців, зокрема їхньої особистісної свободи; надається авторське визначення поняття «морально-психологічна атмосфера»; на основі результатів кількісних та якісних соціологічних досліджень акцентується увага на такій складовій вузівської морально-психологічної атмосфери, як стиль взаємовідносин між основними суб’єктами навчально-виховного процесу у ВНЗ – студентами, викладачами, адміністрацією вишів; підкреслюється, що більш сприятливі умови для формування особистісної свободи сучасних студентів існують у ВНЗ, діяльності яких притаманна культура свободи, тобто відсутність певних примусових санкцій по відношенню до особистості майбутнього фахівця.
Завантаження
Посилання
2. Попова Н. Н. Толерантность как личностный компонент профессиональной культуры учителя [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://avec.org.ua/press/134/. – Название с экрана. 2. Шадриков В. Д. Деятельность и способность (Программа «Обновление гуманитарного образования в Росси») / В. Д. Шадриков – М.: Издательская корпорация «Логос», 1994. – 287с.