Віртуалізація освітніх практик у системі електронного навчання
Анотація
У статті аналізуються проблеми використання нових форм навчальної діяльності в умовах віртуалізації навчання; виділені освітні практики, які включені в систему Moodle; розглянуті особливості трансформації процесу навчання в умовах віртуалізації; наведені результати апробації показників «фрагментарність» і «залученість» для процедур опитувальних методів; був описаний вплив логіки інтернет-простору на фрагментарність практик і залученість у діяльність студентів. Прикладну цінність вивчення віртуалізації освітніх практик автор вбачає у тому, що їхній опис може бути аргументом для зміни методологічних, технологічних, організаційних, програмних принципів побудови курсів для електронної освіти.
Завантаження
Посилання
2. Попов Д. С. Виртуальный университет. К определению понятий / Д. С. Попов // Виртуализация межуниверситетских и научных коммуникаций: методы, структура, сообщества / Под ред. Н. Е. Покровского. – М. : СоПСо, 2010. – С. 10–19.
3. Гоффман И. Анализ фреймов: эссе об организации повседневного опыта / И. Гоффман / Перевод с англ. яз. Под ред. Г. С. Батыгина, Л. А. Козловой; вступит. статья Г.С. Батыгина. – М.: Институт социологии РАН, 2003. – 752 c.
4. Вахштайн В. С. Событийное строение повседневного мира. Исследование обыденного жеста / В. С. Вахштайн // Социологический журнал. – 2007. – № 3. – С. 5–39.
5. Крыштановский А. О. Анализ социологических данных с помощью пакета SPSS / А. О. Крыштановский. – М.: ГУ ВШЭ, 2007. – 281 с.
6. Покровский Н. Е. Настоящая-ненастоящая реальность / Н.Е. Покровский // Визуальный анализ виртуальной реальности. Сб. науч. тр. – М.: ГУ-ВШЭ, 2007. – C. 4–23.

