Міжнародне партнерство на ринку туристичних послуг

  • Volodymyr Mazur Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020, Україна, mazur_volodymyr@ukr.net https://orcid.org/0000-0002-2980-7954
Ключові слова: міжнародний туризм, партнерські відносини, конкурентні переваги, світовий ринок, світова економіка, туристичний продукт, структура, інфраструктура

Анотація

У статті розглянуто динаміку туристичного бізнесу і його місце в глобальній економіці. Проаналізовано сучасні технології його конкурентних переваг, вплив глобалізації і структурних змін на умови його ведення в кризових умовах, особливості етапів розвитку форм міжнародних економічних відносин для різних країн та регіонів світу. Проведено оцінку чинників розвитку міжнародного туризму і туризму України в тому числі та вплив туристичної діяльності на навколишнє середовище. Зроблено порівняння понять: партнерські відносини та партнерство. Проаналізовано основні тенденції розвитку індустрії туризму як однієї з найбільших форм міжнародної торгівлі, що розвивається досить динамічно. Проаналізовано конкретні туристичні регіони і прогноз розвитку туристичної галузі до 2030 року.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Volodymyr Mazur, Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020, Україна, mazur_volodymyr@ukr.net

кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу і туризму

Посилання

1. Voloshin, G.V. (2010). Po Evrope – na poezde [Through the Europe – by train]. Mezhdunarodnyi turizm, 4, 14-16.

2. Globalizatsiya konkurentsii (2005). [Globalization of competition]. Lviv, Kompakt L.V., 18-22.

3. Hrebeshkova, O.M., Kotsyuba, O.S. (2001). Vnutrishniy ekonomichnyi mekhanizm pidpryyemstva. Navch. posibnyk [Inner economic mechanism of an enterprise. Tutorial]. KNEU, 228.

4. State Committee of Statistic of Ukraine. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua

5. Zaytseva, V., Korniyenko, O. (2012). Mizhnarodnyi turyzm ta globalizatsiya v suchasnomu sviti [International tourism and globalization in modern world]. Visnyk Zaporizkoho natsional'noho universytetu,2 (8), 55-65.

6. Zakon Ukrainy “Pro turyzm” (2004). [The Law of Ukraine “About tourism”]. (N 324/95-ВР).

7. Report of the World Tourist Organisation. Available at: http://tourlib.net/wto/WTO_highlights_2016.pdf

8. Karachyna, N., Savitska, O. (2014). Rozvytok mizhnarodnoho turyzmu v Ukraini u konteksti svitovoyi integratsii [Development of international tourism in Ukraine in the context of the world integration]. Molodyi vchenyi, 5 (08), 109-113.

9. Lyubitseva, O.O. (2004). Rynok turystychnykh posluh (geoprostorovi aspekty) [Tourist services market (geospatial aspects)]. K., 436.

10. International market. Available at: http://www.world-tourism.org.

11. Parfinenko, A. (2015). Mizhnarodnyy turyzm v Ukraini: geopolitychni aspekty globalnoho yavyshcha. [International tourism in Ukraine: geopolitical aspects of global phenomena]. Aktualni problemy mizhnarodnykh vidnosyn,126/1, 12-23.

12. Smyrnov, I.H. (2006). Turystychno-finansovi potoky ta modeli upravlinnya v mizhnarodnomu turystychnomu biznesi [Tourist and financial flows and models of management in international tourist business]. Geografiya i suchasnist: Zb. nauk.pr. Kyiv. nats. ped. un-tu im. M.P. Drahomanova. Kyiv, 5 (15).

13. Chornenka, N.V. (2006). Organizatsiya turystychnoi industrii: Navchalnyi posibnyk [Organisation of tourist industry: Tutorial]. K.: Atika, 264.

14. Yuldasheva. O.U. (2005). Promyshlennyi marketing: teoriya i praktika [Industrial marketing: theory and practice]. Moskva: Izdatelskiy dom Grebennikova, 416.

15. Doyle, P. (2003). Marketing Management and Strategy. St. Petersburg: Peter, 456.

16. Gordon, Yan.H. (2001). Relationship marketing. St. Petersburg: Peter, 397.

17. Kotler, F. (2007). Principles of Marketing. A short course. M.: in Williams, 656.

18. Stern, L., El-Ansary, A.L., Coughlan, A.T. (2002). Marketing channels. M.: Williams, 560.

19. Ronald Coase (1991). The firm, the market and the right. New York: Telex, 190.

20. Temporao, P., Trott, M. (2002). Romancing the buyer. St. Petersburg: Peter, 506.
Опубліковано
2017-04-03
Цитовано
Як цитувати
Mazur, V. (2017). Міжнародне партнерство на ринку туристичних послуг. Часопис соціально-економічної географії, 22(1), 89-99. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2017-22-15