Використання атласів у викладанні географії у вищих навчальних закладах США і Канади
Анотація
У статті представлені результати опитування, проведеного серед викладачів університетів США і Канади, метою якого було визначення інтенсивності використання географічних атласів у курсах географії різного рівня. Як показали результати опитування, 39% відсотків опитаних використовують атласи у викладанні курсів географії різного рівня. Більшість опитаних використовують атласи в курсах соціальної географії. Менша кількість викладачів використовують атласи в таких курсах як «Вступ до ГІС», «Регіональна географія», «Вступ до фізичної географії». У статті також представлені методичні розробки уроків з використанням друкованих та електронних атласів, які можуть представляти цінність при розробці нових курсів або тематичних блоків у курсах географії вищих навчальних закладів.
Завантаження
Посилання
2. Bodzin, A. (2011). The implementation of a geospatial information technology (GIT)-supported land use change curriculum with urban middle school learners to promote spatial thinking. Journal of Research in Science Teaching, 48(3), 281-300.
3. Borchert, J. (1987). Maps, Geography, and Geographers. The Professional Geographer, 39/4, 387-389.
4. Gillen, J., Skryzhevska, L., Henry, M.C., Green, J. (2010). Map Interpretation Instruction in Introductory Textbooks: A Preliminary Investigation. Journal of Geography, 109/5, 181-189.
5. Green, J.E., Burns, D., Green, T. (2008). The Enigmatic Enrolment Trend in US Map-Interpretation Courses. Cartographica, 43/3, 221-226.
6. Green, J., Henry, M., Skryzhevska, Y., Toops, S. (2012). Map Interpretation in Introductory Geography Courses: Syllabi Study. Research in Geographic Education ,14, 42-54.
7. Haggett, P. (1990). The Geographer’s Art. Oxford: Basil Blackwell.
8. Hartshorne, R. (1939). The Nature of Geography. Annals of the Association of American Geographers, 29/3 & 4, 289.
9. Harwood, J. (2006). To the end of the Earth. 100 maps that changed the world. F+W Publications Inc., Cincinnati, OH.
10. Klein, P. (2003). Active Learning Strategies and Assessment in World Geography Classes. Journal of Geography, 102 (4), 146-157.
11. Lee, J., Bednarz, R.S. (2009). Effect of GIS learning on spatial thinking. Journal of Geography in Higher Education, 33 (2), 183-198.
12. Muehrcke, P. (1981). Maps in Geography. Cartpgraphica, 18/2, 1-41.
13. Perkins, C. (2004). Cartography – Cultures of Mapping: Power in Practice. Progress in Human Geography, 28/3, 381-391.
14. Robinson, A.H. (1965). The Potential Contribution of Cartography to Liberal Education, in J.F. Lounsbury, Geog-raphy in Undergraduate Liberal Education. Washington DC, Association of American Geographers, 34-47.
15. Sauer, C. (1956). The Education of a Geographer. Annals of the Association of American Geographers, 46/3.
16. Skryzhevska, Y., Green, J., Abbitt, R. (2013). GIS Text Content as a Basis for Map Interpretation Skill Development. Cartographica, 48/1, 38-46.
17. Songer, L.C. (2010). Using web-based GIS in introductory human geography. Journal of Geography in Higher Education, 34(3), 401-417.
18. Ullman, E.L. (1951). Advances in Mapping Human Phenomena. ONR Report No. 5.
19. Wiegand, P. (1998). Atlases as a Teaching Resource: Findings from a National Survey. Geography: Journal of the Geographical Association, 83, 4.
20. Wiegand, P. (2006). Learning and Teaching with Maps, Routledge.
Авторське право (c) 2017 Jerry Green, Liza Skryzhevska, Stanley Toops
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.