Формування та розподіл міжнародних туристичних потоків у географічному просторі
Ключові слова:
міжнародний туризм, географічний простір, біхевіоризм, туристичні мотиви, просторова модель
Анотація
У статті визначені властивості географічного простору, які є ключовими для міжнародного туризму, а також розкрита його географічна сутність. На засадах біхевіоризму обґрунтовані висхідні туристичні мотиви, зокрема: мотив міграції, комфорту, контрасту, естетики. З’ясований вплив протяжності географічного простору на розподіл туристичних потоків. У підсумку, на основі розглянутих просторових особливостей земної поверхні та висхідних мотивів, що рухають туристами, побудована концептуальна модель формування та розподілу міжнародних туристичних потоків у географічному просторі.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Gezgala, Yan (1974). Turizm v narodnom khozyaystve [Tourism in National Economy]. М.: Progress, 212.
2. Gold, J. (1990). Osnovy povedencheskoy geografii [Fundamentals of Behavioral Geography]. М.: Progress, 280.
3. Hagerstrand, T. (1970). What about people in regional science? Lund: Springer – Verlag.
4. Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. М., “Williams” Publishing House, 656.
5. Lippmann, U. (2004). Obshhestvennoe mnenie [Public Opinion]. М.: Institute of the “Public Opinion” Fund, 384.
6. Pavlov I.P., Complete Works, 2nd edition, Vol. 4, Moscow-Leningrad, 1951.
7. Ishchuk, S.І., Hladkyy, О.V. (2015). Sotsіalna ta ekonomіchna geografіya: Teorіya і metodologіya [Social and Economic Geography: Theory and Methodology]. К., 335.
8. The Experience of Landscape Cognition (1975). Appleton.
9. Ukhtomskiy, А.А. (1966). Dominanta [Dominant]. Мoscow-Leningrad: Nauka, 271.
10. Boniface, B., Cooper, C. (2009). Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism. Elsevier Ltd. Fifth edition, 644.
2. Gold, J. (1990). Osnovy povedencheskoy geografii [Fundamentals of Behavioral Geography]. М.: Progress, 280.
3. Hagerstrand, T. (1970). What about people in regional science? Lund: Springer – Verlag.
4. Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. М., “Williams” Publishing House, 656.
5. Lippmann, U. (2004). Obshhestvennoe mnenie [Public Opinion]. М.: Institute of the “Public Opinion” Fund, 384.
6. Pavlov I.P., Complete Works, 2nd edition, Vol. 4, Moscow-Leningrad, 1951.
7. Ishchuk, S.І., Hladkyy, О.V. (2015). Sotsіalna ta ekonomіchna geografіya: Teorіya і metodologіya [Social and Economic Geography: Theory and Methodology]. К., 335.
8. The Experience of Landscape Cognition (1975). Appleton.
9. Ukhtomskiy, А.А. (1966). Dominanta [Dominant]. Мoscow-Leningrad: Nauka, 271.
10. Boniface, B., Cooper, C. (2009). Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism. Elsevier Ltd. Fifth edition, 644.
Опубліковано
2017-04-03
Цитовано
Як цитувати
Korol, O. (2017). Формування та розподіл міжнародних туристичних потоків у географічному просторі. Часопис соціально-економічної географії, 22(1), 26-31. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2017-22-05
Розділ
Горизонти науки
Авторське право (c) 2017 Oleksandr Korol
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.