Просторовий розвиток торговельних мереж у Львівській області (на прикладі мережі магазинів «Рукавичка»)

  • Вікторія Клапчук Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: просторовий розвиток, торговельна мережа, торговельне агломерування, FMCG-ритейлери, «магазини біля дому», супермаркети

Анотація

Проаналізовано особливості розміщення закладів торговельної мережі «Рукавичка» у Львівській області. Визначено основні чинники розвитку торговельної мережі. Виділено місце торговельної мережі «Рукавичка» у загальному рейтингу торговельних мереж України. Проаналізовано динаміку відкриття торговельних закладів мережі. Виявлено процеси торговельного агломерування. Акцентовано увагу на просторовому розвитку мережі в м. Львові, як найбільшому у Львівській області, де визначено частку закладів торговельної мережі «Рукавичка» в адміністративних районах.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Вікторія Клапчук, Львівський національний університет імені Івана Франка
аспірант кафедри географії України

Посилання

1. Kompaniya GT Partners UKRAINE. Doslidzhennya rynku rozdribnoi torhivli. Avialable at: http://gtpartners.com.ua/

2. Holovne upravlinnya statystyky L'vivs'koyi oblasti. Avialable at: lv.ukrstat.gov.ua/‎

3. Yevtushevska, O.V. (2014). Osnovni vydy spozhyvannya ta yoho vplyv na pryrodno-resursnyy potentsial. Efektyvna ekonomika, 11.

4. Klyuchovi trendy v rozvytku rynku FMCG-riteylu v Ukraini. Avialable at: http://www.garbaruk.org/

5. Kovalchuk, A., Mishchenko, N. (2014). Top-10 FMCG-ryteyleriv Ukrainy. Forbes Ukraina. Avialable at: http://forbes.net.ua/ua/business/1365109-top-10-fmcg-ritejleriv-ukrayini.

6. Ofitsiynyy sayt TOV TVK «Lvivkholod». Avialable at: http://www.lvivcold.com.ua/

7. Ofitsiynyy sayt torhovelnoi merezhi «Rukavychka». Avialable at: http://www.rukavychka.ua/

8. Paraskevych, T. (2012). Patriotyzm – tse diya. ZIK. Avialable at: http://zik.ua/ua/analytics/2012/04/11/343564.

9. Shabliy, O.I. (2011). Osnovy suspilnoi geografii. Lviv: Vyd. tsentr LNU im. I.Franka, 296.

10. Informatsiyni materialy TOV TVK «Lvivkholodu» po torhovelniy merezhi «Rukavychka» za 2003–2014 rr.
Опубліковано
2016-07-02
Цитовано
Як цитувати
Клапчук, В. (2016). Просторовий розвиток торговельних мереж у Львівській області (на прикладі мережі магазинів «Рукавичка»). Часопис соціально-економічної географії, 20(1), 173-180. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2016-20-28
Розділ
Дослідження молодих науковців