GEOMARKETING ASPECTS OF SUSTAINABLE TOURISM (ON EXAMPLE OF NATIONAL NATURE PARK «SYNEVYR»)

  • Igor Smyrnov Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: marketing mix, tourism, NNP «Synevyr», product, pricing, advertising and sales policy.

Анотація

Revealed geomarketing aspects of sustainable tourism on example of the National Nature Park «Synevyr» in Transcarpathian region of Ukraine. Submitted in comparison a classic version of the marketing mix (J. McCarthy), its alternative variant (author B.Loterbol) and author’s draft of the marketing mix in tourism. Shown the peculiarities of the structure and using of proposed by the author the marketing mix variant in the tourism industry on example of National Park «Synevyr».

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Igor Smyrnov, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
доктор географічних наук, професор кафедри країнознавства та туризму

Посилання

1. Doyle Ch. Collins internet-linked dictionary of marketing / Ch. Doyle. – Glasgow: HarperCollins Publishers, 2005. – 368 s.

2. Kudla N.Ye. Marketyng turystychnykh posluh: navch. pos. / N.Ye. Kudla. – K.: Znannia, 2011. – 351 s. [Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: навч.пос. / Н.Є. Кудла. – К.: Знання, 2011. – 351 с.].

3. Pravyk Yu.M. Marketyng turyzmu: pidruchnyk / Yu.M. Pravyk. – K.: Znannia, 2008. – 303 s. [Правик Ю.М. Маркетинг туризму: підручник / Ю.М. Правик. – К.: Знання, 2008. – 303 с.].

4. Smyrnov I.H. Logistyka turyzmu: navch. pos. / I.H. Smyrnov. – K.: Znannia, 2009. – 444 s. [Смирнов І.Г. Логістика туризму: навч. пос. / І.Г. Смирнов. – К.: Знання, 2009. – 444 с.].

5. Bunchak O. Organizatsiia marketyngu v sferi turystychnykh posluh / O. Bunchak // Organizatsiia diialnosti pidpryemstv turystychnoi industrii v umovakh integratsiinykh protsesiv: Zbirnyk tez dopovidei Mizhn. nauk.-prakt. konf. – Ternopil: TNEU, 2013. – S. 57-59. [Бунчак О. Організація маркетингу в сфері туристичних послуг / О. Бунчак // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів: Збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. – Тернопіль: ТНЕУ, 2013. – С. 57-59].

6. Maievska M. Marketyng yak peredumova uspikhu turystychnoho pidpryemstva / M. Maievska // Organizatsiia diialnosti pidpryemstv turystychnoi industrii v umovakh integratsiinykh protsesiv: Zbirnyk tez dopovidei Mizhn. nauk.-prakt. konf. – Ternopil: TNEU, 2013. – S. 173-175. [Маєвська М. Маркетинг як передумова успіху ту-ристичного підприємства / М. Маєвська // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів: Збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. – Тернопіль: ТНЕУ, 2013. – С. 173-175].

7. Baibarak Ye.V. Znachennia marketyngu v turyzmi / Ye.V. Baibarak // Perspektyvy rozvytku turystychnoi industrii v Ukraini: regionalni aspekty: Zbirnyk tez za materialamy Vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. – Uman: VPC «Vizavi», 2013. – S. 163-165. [Байбарак Є.В. Значення маркетингу в туризмі / Є.В. Байбарак // Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти: Збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2013. – С. 163-165].

8. Budchenko N.V. Osoblyvosti marketyngu turystychnykh pidpryemstv / N.V. Budchenko // Perspektyvy rozvytku turystychnoi industrii v Ukraini: regionalni aspekty: Zbirnyk tez za materialamy Vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. – Uman: VPC «Vizavi», 2013. – S. 222-225. [Будченко Н.В. Особливості маркетингу туристичних підприємств / Н.В. Будченко // Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти: Збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2013. – С. 222-225].

9. Mokhova Yu.A. Turfirma: s chego nachat, kak preuspet / Yu.A. Mokhova, G.A. Mokhov. – SPB.: Piter, 2009. – 240 s. [Мохова Ю.А. Турфирма: с чего начать, как преуспеть / Ю.А. Мохова, Г.А. Мохов. – СПБ.: Питер, 2009. – 240 с.].

10. Smyrnov I.H. Navchalno-metodychnyi kompleks z kursu «Marketyng turyzmu» dlia studentiv spetsialnosti 6.050401 «Menedzhment mizhnarodnoho turyzmu» / I.H. Smyrnov. – K.: LHT KNU imeni Tarasa Shevchenko, 2012. – 38 s. [Смирнов І.Г. Навчально-методичний комплекс з курсу «Маркетинг туризму» для студентів спеціальності 6.050401 «Менеджмент міжнародного туризму» / І.Г. Смирнов. – К.: ЛГТ КНУ імені Тараса Шевченко, 2012. – 38 с.].

11. Smyrnov I.H. Marketyng u turyzmi: Robocha navchalna programa dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.140103 «Turyzm» / I.H. Smyrnov. – K.: KNUKiM, 2012. – 42 s. [Смирнов І.Г. Маркетинг у туризмі: Робоча навчальна програма для студентів напряму підготовки 6.140103 «Туризм» / І.Г. Смирнов. – К.: КНУКіМ, 2012. – 42 с.].

12. Oboznyi V.V. Ozdorovcho-turystychna diialnist Naukovo-navchalnoho tsentru «Synevir» / V.V. Oboznyi. – K.: NPU imeni M.P. Drahomanova, 2012. – 52 s. [Обозний В.В. Оздоровчо-туристична діяльність Науково-навчального центру «Синевір» / В.В. Обозний. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – 52 с.].

13. Oboznyi V.V. Kompleksna tsilova programma rozvytku Naukovo-navchalnoho tsentru «Synevir» / V.V. Oboznyi. – K.: NPU imeni M.P. Drahomanova, 2011. – 44 s. [Обозний В.В. Комплексна цільова програма розвитку Нау-ково-навчального центру «Синевір» / В.В. Обозний. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 44 с.].

14. Smyrnov I.H. Innovatsii v turyzmi: marketynhovyi miks / I.H. Smyrnov // Geografiia ta turyzm. – 2013. – Vyp. 24. – S. 45-52. [Смирнов І.Г. Інновації в туризмі: маркетинговий мікс / І.Г. Смирнов // Географія та туризм. – 2013. – Вип.24. – С. 45-52].

15. Marketyngovyi analiz: navch. pos. /Za red. V.V. Lypchuka. – K.: Akademvydav, 2007. – 216 s. [Маркетинговий аналіз: навч. пос. /За ред. В.В. Липчука. – К.: Академвидав, 2007. – 216 с.].

16. Kula J. Marketing: Ucebnica / J. Kula a kolektiv. – Bratislava: Ekonomicka univerzita, Iura Edition / Wolters Kluwer, 2010. – 411 s.
Опубліковано
2015-06-20
Цитовано
Як цитувати
Smyrnov, I. (2015). GEOMARKETING ASPECTS OF SUSTAINABLE TOURISM (ON EXAMPLE OF NATIONAL NATURE PARK «SYNEVYR»). Часопис соціально-економічної географії, 18(1), 18-23. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2015-18-03