Пропозиції щодо активізації діяльності туристичного підприємства «Поїхали з нами»

  • Валентина Олійник Міжнародний гуманітарний університет, вул. Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, 65000, Україна http://orcid.org/0000-0002-6451-556X
Ключові слова: туризм, туристична послуга, туристичне підприємство, тур, активізація, ефективність

Анотація

Сфера послуг є однією з найважливіших сфер суспільного життя, яка впливає на якість життя населення. Туристична послуга є результатом діяльності туристичного підприємства, спрямована на задоволення відповідних потреб туристів. Робота турпідприємства включає організацію всієї подорожі та надання окремих послуг. Аналіз турпідприємств в умовах економічної нестабільності та практичні пропозиції щодо активізації його економічної діяльності є важливою темою для дослідження.

У роботі проаналізовані праці вітчизняних науковців з питань організації туристичної діяльності, аналізу діяльності туристичних підприємств, характеристиці організаційних засад, створення та діяльності туристичного підприємства, технології проектування, розробки та збуту тур продукту. Обгрунтовано вибір об’єкта дослідження – мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами», яка є досить конкурентноспроможною на ринку туристичних послуг, та при оптимізації послуг має можливість покращити свій рейтинг.

За результатами аналізу сформовані пропозиції щодо активізації та підвищення ефективності функціонування мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами», які знайшли відображення в таких напрямках: розширення асортименту послуг, а саме створення нового туристичного продукту – детокс турів, впровадження інстаграм-турів, просування круїзного туризму, активний розвиток внутрішнього туризму, широкий вибір різних видів турів. Другий напрям: активізація рекламної діяльності, зокрема в соціальних мережах. Третій напрям: впровадження гнучкої системи знижок. Четвертий − стратегія співпраці. На заключному етапі в роботі виділені основні бізнес-процеси, види діяльності підприємства такі як: виробництво послуг, матеріально-технічне забезпечення, кадровий менеджмент, інноваційний менеджмент, фінансовий стан, маркетинг, інноваційний менеджмент, екологічний менеджмент, корпоративна культура, імідж, надана їх загальна характеристика, опис та визначені основні перешкоди, які можуть вплинути на реалізацію даних бізнес-процесів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Валентина Олійник, Міжнародний гуманітарний університет, вул. Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, 65000, Україна

к. геогр. н., доцент кафедри менеджменту

Посилання

Balashova, R.I. (2010). Metodologіchne obґruntuvannya efektivnostі turistichnoї dіyal'nostі [Methodological substantiation of the effectiveness of tourist activity]. Vіsnik socіal'no-ekonomіchnih doslіdzhen, 40, 342-348 [in Ukrainian].

Vasilikha, N.V. (2009). Otsіnka efektyvnostі turystychnykh posluh [Evaluation of the effectiveness of tourist services]. Bulletin of the Lviv commercial Academy. Ed. G.I. Bashnyanin, V.V. Apopiy, O.D. Vovchak and others, Lviv, The Lviv commercial Academy Publ., 31, 40-44 [in Ukrainian].

Grafskaya, O., Podvalnaya, O., & Bodnarchuk, Kh. (2021). Perspektivi rozvitku vnutrіshn'ogo turizmu v umovah pandemії COVID-19 [Prospects for the development of domestic tourism in the context of the COVID-19 pandemic]. Ekonomіka ta suspіl'stvo, 25 [in Ukrainian].

Zarubina, A., Onoiko, Yu., & Shcherbatyuk, N. (2023). Suchasnі tendencії rozvitku vnutrіshn'ogo turizmu [Current trends in the development of domestic tourism]. Ekonomіka ta suspіl'stvo, 48 [in Ukrainian].

Kifyak, V.F. (2003). Organіzatsіya turystichnoi dіyalnostі v Ukrainі [Organization of tourist activity in Ukraine]. Chernivtsi, Zelenaya Bukovina Publ., 312 [in Ukrainian].

Kostyuk, I.V., Terebukh, A.A., & Shur, O.M. (2011). Analіz efektivnostі turistichnoї dіyal'nostі [Analysis of the effectiveness of tourist activity]. Scientific bulletin of UNFU: collection of scientific and technical works, Lviv, RVV. NLTU Publ., 21.13, 92-97 [in Ukrainian].

Mendela, I.Ya. (2014). Analіz dіyal'nostі pіdpriєmstv turizmu: navchal'no-metodichnij posіbnik [Analysis of the activity of tourism enterprises: an educational and methodical manual]. Compiled by I. Ya.Mendela, Ivano-Frankivsk, "Folio" Publ., 192 [in Ukrainian].

Pisarevsky, I.M., Pogasiy, S.O., & Pokolodnaya M.M. (2008). Orhanіzatsіya turyzmu: pіdruchnyk [Organization of Tourism: text-book]. Edited by I.M. Pisarevsky, Moscow, Kharkiv National Academy of Urban Economy Publ., 541 [in Ukrainian].

Ed. By Brich V.Ya. (2017). Organіzatsіya turyzmu: pіdruchnyk [Organization of Tourism: textbook]. Ternopil, West Ukrainian National University, 448 [in Ukrainian].

Official website of «Poihaly z namy» ["Come with us"]. Retrieved from: https://www.poehalisnami.ua

Official MSCruise website. Retrieved from: https://mscruise.com.ua/ru/liners/msc_grandiosa.html

Reytyng turpіdpryemstv Ukrainy [Rating of the tour of the Ukrainian Embassy]. Retrieved from: https://www.elitukraine.com/nacionalnii-reiting-turisticheskih-kompanii-ukrain/?lang=ua

TikTok Statistics. Retrieved from: https://web-promo.ua/blog/statistika-tiktok-vse-chto-nuzhno-znat-o-prilozhenii-obnovlyaetsya/#

Fastovets, O. (2022). Turyzm v Ukrainі v umovah voyennoho stanu [Tourism in Ukraine under martial law]. Rozvytok metodіv upravlіnnya ta hospodaryuvannya na transportі, 3(80), 87-97.

Tsaruk, V.V. (2023). Turyzm v Ukrainі v umovah voyennoho stanu – problemy vіdnovlennya ta poshuku novykh modeley upravlіnnya [Tourism in Ukraine under martial law – problems of restoration and search for new management models]. Tavrichesky scientific bulletin, Serіya: Publіchne upravlіnnya ta admіnіstruvannya, 4, 15-24.

Опубліковано
2023-12-18
Цитовано
Як цитувати
Олійник, В. (2023). Пропозиції щодо активізації діяльності туристичного підприємства «Поїхали з нами». Часопис соціально-економічної географії, 35, 37-42. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2023-35-04
Розділ
Наукові повідомлення