E-tourism як прояв домінуючого критерію сучасного туроперейтингу: актуальні положення, інструменти, використання

  • Tatyana Tkachenko Київський національний університет культури і мистецтв, вул. Євгена Коновальця, 36, м. Київ, 01601, Україна, todria@ukr.net https://orcid.org/0000-0001-9447-567X
  • Lesia Kovalska ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76000, Україна, gnatuk_L@ukr.net https://orcid.org/0000-0001-7582-8249
Ключові слова: e-tourism, інформаційні й комунікаційні технології, базис інформатизації туризму, аудіоінформація, аудіогід

Анотація

В основу дослідження покладено концептуальне удосконалення прояву домінуючого критерію сучасного туроперейтингу та його похідних. На основі розрахунків встановлена яскрава тенденція трансформації у світі та Україні, традиційної туристичної індустрії, індустрією електронного туризму (e-tourism). Проаналізовано потребу в універсальних керівниках, здатних забезпечити управління туристичного бізнесу, інтеграції інформаційних і комунікаційних технологій в рамках компанії, передбачати і просувати розробки для більш повного задоволення потреб туристичного бізнесу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Tatyana Tkachenko, Київський національний університет культури і мистецтв, вул. Євгена Коновальця, 36, м. Київ, 01601, Україна, todria@ukr.net

кандидат географічних наук, доцент кафедри міжнародного туризму

Lesia Kovalska, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76000, Україна, gnatuk_L@ukr.net

кандидат географічних наук, доцент кафедри туризмознавства і краєзнавства

Посилання

1. Tkachenko, T.I. (2017). Natsionalniy turopereytynh yak riznoplanovo-sektoralna systema Ukrainy [National TourOperator a diverse system of Ukraine-sectoral]. Aktualnye nauchnye issledovaniya v sovremennom mire: ma-terialy ХХІІ Mezhdunar. nauchn. konf., 26–27 fevr. 2017 g.: sb. nauch. tr. Pereyaslav-Khmelnitskiy, 2 (22), 8, 12-17. Available at: https://elibrary.ru/item.asp?id=28786466/.

2. Tkachenko, T. Klyapko, T. (2014). Natsionalnyi turystskyi produkt: obraz, imidzh, brend (rekreatsiyno-turystskyi aspekt) [National tourism product, image, brand (recreational and tourism aspect)]. Geografiya ta turyzm. Kyiv, 27, 97-105.

3. Tkachenko, T. (2017). Suchasna model stvorennya natsionalnoho turystychnoho produktu «Buky: rozvytok cherez turyzm»: praktychnyi aspekt [Modern model of creating a national tourism product "Buki: development through tourism": Practical]. Perspektyvy rozvytku turyzmu v Ukrayini ta sviti: upravlinnya, tekhnologii, modeli: kolekt. monografiya / za nauk. red. prof. Matviychuk L.Yu. Lutsk, Ukraine: Lutsk IVV NTU, 23-44.

4. Navchannya u virtualnomu sviti [Learning in the virtual world]. Available at: http://www.secondlife.com.

5. Virtualnyi tur [Virtual tour]. Available at: http://www.denso-wave.com/en/index.html.

Цитування

TOURISM IMPACT ON SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF IVANO-FRANKIVSK CITY
Kovalska Lesia, Chorna Lyubov & Shchuka Galina (2019) GEOGRAPHY AND TOURISM
Crossref

Опубліковано
2017-11-30
Цитовано
Як цитувати
Tkachenko, T., & Kovalska, L. (2017). E-tourism як прояв домінуючого критерію сучасного туроперейтингу: актуальні положення, інструменти, використання. Часопис соціально-економічної географії, 23(2), 19-22. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2017-23-03