E-tourism як прояв домінуючого критерію сучасного туроперейтингу: актуальні положення, інструменти, використання
Анотація
В основу дослідження покладено концептуальне удосконалення прояву домінуючого критерію сучасного туроперейтингу та його похідних. На основі розрахунків встановлена яскрава тенденція трансформації у світі та Україні, традиційної туристичної індустрії, індустрією електронного туризму (e-tourism). Проаналізовано потребу в універсальних керівниках, здатних забезпечити управління туристичного бізнесу, інтеграції інформаційних і комунікаційних технологій в рамках компанії, передбачати і просувати розробки для більш повного задоволення потреб туристичного бізнесу.
Завантаження
Посилання
2. Tkachenko, T. Klyapko, T. (2014). Natsionalnyi turystskyi produkt: obraz, imidzh, brend (rekreatsiyno-turystskyi aspekt) [National tourism product, image, brand (recreational and tourism aspect)]. Geografiya ta turyzm. Kyiv, 27, 97-105.
3. Tkachenko, T. (2017). Suchasna model stvorennya natsionalnoho turystychnoho produktu «Buky: rozvytok cherez turyzm»: praktychnyi aspekt [Modern model of creating a national tourism product "Buki: development through tourism": Practical]. Perspektyvy rozvytku turyzmu v Ukrayini ta sviti: upravlinnya, tekhnologii, modeli: kolekt. monografiya / za nauk. red. prof. Matviychuk L.Yu. Lutsk, Ukraine: Lutsk IVV NTU, 23-44.
4. Navchannya u virtualnomu sviti [Learning in the virtual world]. Available at: http://www.secondlife.com.
5. Virtualnyi tur [Virtual tour]. Available at: http://www.denso-wave.com/en/index.html.
Цитування
TOURISM IMPACT ON SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF IVANO-FRANKIVSK CITY
Kovalska Lesia, Chorna Lyubov & Shchuka Galina (2019) GEOGRAPHY AND TOURISM
Crossref
Авторське право (c) 2017 Tatyana Tkachenko, Lesia Kovalska
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.