Пригодницькі елементи в рекламі для дітей

  • L. Teodorska V. N. Karazin Kharkiv National University
Ключові слова: реклама, дитяча аудиторія, залучення уваги, пригода, пригодницький, типи

Анотація

У статті розглядаються основні пригодницькі мотиви в сучасній «дитячій» рекламі. Проаналізовано й типологізовано рекламні ролики, де пригода є невід’ємною частиною побудови сюжету та чинником привертання й утримання уваги дітей, а також головним фактором запам’ятовування дитячою аудиторією реклами та рекламованого об’єкта. На основі проаналізованих рекламних роликів виокремлено головні типи пригод, що найчастіше зустрічаються в комерційних повідомленнях. Значне місце в житті дитини наразі посідає реклама: для маленьких реципієнтів рекламні повідомлення виконують не стільки інформативну, як виховну, освітньосоціалізаційну та розважальну функції. Рекламісти при створенні реклами, цільовою аудиторією якої є діти, використовують різні способи залучення уваги, які подекуди тяжіють до маніпулювання дитячою свідомістю й підсвідомістю. Одним із таких є апелювання до дитячого прагнення до пригод.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Дуткевич Т. В. Дитяча психологія / Т. В. Дуткевич. — К. : Центр учбової літератури, 2012. — 423 с.

2. Левицкая А. А. Ваш ребенок и реклама [Электронный ресурс] / А. А. Левицкая. — Режим доступа : http://www.ifap.ru/library/book505.pdf.

3. Миронова О. Сказочные герои рекламной кампании [Электронный ресурс] / О. Миронова. — Режим доступа : http://re-port.ru/articles/Skazochnye-geroi-reklamnoi-kampanii/?print.

4. Пенчук І. Вікові особливості сприйняття дитячих програм на телебаченні (міжнародний досвід) [Електронний ресурс] / І. Пенчук. — Режим доступу : http://journ.lnu.edu.ua/vypusk7/visnyk08-7.pdf.

5. Словник української мови : в 11 т. — 1973. — Т. 4 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://sum.in.ua/s/kazka.

6. Словник української мови : в 11 т. — 1976. — Т. 7 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://sum.in.ua/s/pryghoda.

7. Табунщик Т. Пригодницька література: ґенеза, специфіка та особливості становлення [Електронний ресурс] / Т. Табунщик. — Режим доступу : http://litzbirnyk.com.ua/wpcontent/uploads/2013/12/58.pdf.

8. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Ричард Харрис. — М. : Олма-Пресс, 2002. — 246 с.
Опубліковано
2017-12-08
Як цитувати
Teodorska, L. (2017). Пригодницькі елементи в рекламі для дітей. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (9), 75-79. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9833
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ