Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації»
Поточний номер
Архів
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 9 (2016): Серія «Соціальні комунікації»
№ 9 (2016): Серія «Соціальні комунікації»
Опубліковано:
2017-12-08
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Проблематика екологічних рухів на сторінках журналу «The Ecologist»
Т. О. Бондаренко
4-8
PDF
Гра з формою: новітні тенденції в подачі інтерв’ю та некоментованих відео
Е. О. Бурдіна
9-16
PDF
Прецедентні висловлювання в українських мас-медіа (на прикладі сайтів «Українська правда», «Дзеркало тижня», «Україна молода»)
О. О. Полумисна
16-20
PDF
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
Творчість Юрія Липи в оцінці критики й журналістикознавства
Ю. М. Блажеєвська
21-27
PDF
Відповідь Рея Бредбері на запити інформаційного суспільства
І. Л. Михайлин
27-33
PDF
Публіцистика Анни Гін: особливості ідіостилю
А. О. Орлова
33-38
PDF
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Проблема академічного викладання практичних дисциплін студентам спеціальності «Журналістика».
Н. Б. Калашник
39-42
PDF
Методологія інтернет-комунікації
С. М. Романчук
42-45
PDF
Програми «інспекції їжі» як інструмент підвищення споживацької обізнаності (на прикладі програм «Знак якості» та «Контрольна закупка»)
Ю. В. Семененко
45-49
PDF
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення
О. С. Андрєєва
50-54
PDF
Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів
В. В. Чекалюк
54-58
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Спортивний журналіст: професійний спортсмен чи кваліфікований медійник
A. Fesenko
59-63
PDF (English)
Науково-популярні програми в сучасному українському телепросторі: вітчизняний та зарубіжний контент
M. Kuznetsova
63-70
PDF (English)
Образ сучасного українця в публіцистиці Софі Ламброскіні (на прикладі книги «Les Ukrainiens»).
N. Nechaieva, O. Fesenko
70-74
PDF (English)
Пригодницькі елементи в рекламі для дітей
L. Teodorska
75-79
PDF (English)
РЕЦЕНЗІЇ
Медіаконтент: вектори розвитку та форми побутування в цифрову добу
М. В. Бутиріна
80-81
PDF
Імідж і репутація країни: трансформації та тенденції
Л. М. Хавкіна
81-82
PDF
ISSN
2078-2551
(Print)
Надіслати подання
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер
Інструкція з користування
Open Journal Systems