Методологія інтернет-комунікації

  • С. М. Романчук Університет державної фіскальної служби України, м. Ірпінь
Ключові слова: інтернет-комунікація, мас-медіа, методологія суспільно-політичного дискурсу

Анотація

У статті автор розглядає інтернет як притаманний сучасності соціальний різновид комунікації. Значну увагу приділено методологічному аналізу названої наукової проблеми. Обґрунтовано різні підходи до сучасного розуміння інтернет-комунікації. Окреслено сутність феноменологічної теорії А. Шюца в контексті обраної проблеми. У цьому ж контексті підкреслено, що теорія комунікації Ж. Бодрійяра спирається на ідею про здатність мас-медіа здійснювати соціальний контроль.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Иванов Д. В. Виртуализация общества / Д. В. Иванов. — СПб., 2002.

2. Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 1998. — № 1—2.

3. Костенко Н. Масова комунікація / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 1998. — № 6.

4. Шарков Ф. И. Истоки и парадигмы исследований социальной коммуникации / Ф. И. Шарков // Социс. — 2001. — № 8.

5. Шюц А. Формирование понятия и теории в общественных науках / А. Шюц // Американская социологическая мысль : тексты / А. Шюц. — М., 1996.
Опубліковано
2017-12-08
Як цитувати
Романчук, С. М. (2017). Методологія інтернет-комунікації. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (9), 42-45. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9826
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ