МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ

  • С.В. Рум’янцева

Abstract

Розглядається поняття медіа-технологій у виборчому процесі. Медіа-технології у сфері виборчого процесу визначаються, як сукупність методів, операцій і способів передачі й подання інформації або даних зацікавленими суб’єктами виборчого процесу з метою впливу на свідомість виборців. Виокремлюються причини можливих маніпуляцій за допомогою медіа-технологій суб’єктів виборчого процесу. Основна увага приділяється Інтернет-ЗМІ як перспективному напряму дослідження.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2013-06-01
How to Cite
Рум’янцева, С. (2013). МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Issues of Political Science, (1060), 113-118. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2924
Section
POLITICAL INSTITUTIONS AND PROCESSES